مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

شجاع!

دلمو زدم به دریا.. هر چی تو دلم بود به سرپرست واحد گفتم.. نوشتم البته در تلگرام! باید اشکامو میدیدید که گوله گوله می اومدن.. انگار آب سد لبریز شده بود


میدونم که بعدا پشیمون میشم ولی حداقل دلم نمی سوزه میگم گفتم و چیزی نشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
گیل شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 09:33 ب.ظ

بقول معلمتون شاید نوشتن خوب نباشه.

راست میگی.. ولی آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب

گیل یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:42 ب.ظ

خاله همیشه بهم میگه از کار لذت ببر، برا خودت استرس و شکنجه نکنش. میگه آدم ها سر کار میرن که روحیه شون شاد بشه. البته من از احساس شما اطلاع ندارم.

وقتی مجبوری و حق انتخاب نداری چی ؟

گیل دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 02:50 ب.ظ

عشق به کار نباشه، سخته.

گیل یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:34 ب.ظ

پست اسفندی میخواد وبلاگت. آخرین روزهای سال 95.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد