مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

:-))

معمولا وقتی یه مدت نمی نویسم یه بلایی سرم اومده 

اوایل اسفند بود فهمیدم یه کیست بزرگ جامد هشت سانتی که بهتر بگم غده توی شکمم دارم.

بعد از تستای سرطان و ... که دادم و احوال نابسامانی که داشتم اطبا دستور جراحی دادند.. ولی بنده تا این لحظه مقاومت کردم و تصمیم به دارودرمانی گرفتم و لازم به گفتن نیست که هر لحظه این روزها اندازه صد سال داره برام میگذره 


نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا سادات یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.irancnshop.ir/orderwork.aspx?rgm

سلام دوست عزیز. هیچ می دونستی با این وبلاگ خوشگلت می تونی کلی کاسبی کنی؟ من دیگه چیزی نمی گم فقط خودت بیا ببین .زوووووووود زووووووووووود زوووووووووووووووود ثبت نام کن تا جانمونی

گیل یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:24 ب.ظ

حتما روزهای سختی بوده.
برا منم این روزها سخت میگذره.
عطاری و یا گیاه پزشکی رفتی؟
یه خانمی میگفت دکترها بهم گفتن باید کیستت رو جراحی کنی، ولی عرقیات گیاهی خوردم، خوب شدم.

رفتم.. دیگه آدم اگه ناچار باشه به هر ریسمونی چنگ میزنه.. دارم داروی گیاهی میخورم .. داروی شیمیایی هم همینطور

گیل یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:40 ب.ظ

ان شاالله هرچه زودتر مشکل رفع بشه.

مرسی گیل جان خیلی محتاج دعاتم.. حال جسمی به کنار حال روحیمم خوب نیست اصلا

مرتضی انصاری دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام. آرزوی سلامتی براتون دارم

سلام.. ممنونم ان شالله شما هم همیشه سلامت باشید.

گیل پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 08:16 ب.ظ

این توسل رو دوست دارم:

از آیت الله شیخ محمد شجاعی

برای نجاتتان توسل به حضرت زهرا(س) را فراموش نکنید، هر وقت مشکلی برایتان پیش آمد توسل ساده ای به حضرت زهرا(سلام الله علیها) هست،آسان است و بسیار مجرب، مشکلی برایتان پیش آمد از این طریق توسل استفاده کنید:

*دو رکعت نماز می خوانید،
*سه تکبیر بعد از سلام نماز
*بعد تسبیح حضرت زهرا (سلام الله علیها) را می گویید
*بعد برای هر حاجتی، دنیوی و اّخروی (هر مشکلی که برایتان پیش آمد) سجده می کنید و ذکر «یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی» را صد مرتبه می گویید؛
*بعد صورت راست را به سجده می گذارید و همین ذکر را صد مرتبه می گویید
*و بعد پیشانی را می گذارید و باز صد مرتبه همین ذکر رامی گویید
*و بعد از صورت چپ را می گذارید و صد مرتبه همین ذکر را می گویید
*و بعد از صورت چپ دوباره پیشانی را(که سومین بار است) می گذارید و همین ذکر را صد و ده مرتبه می خوانید.

احقاق الحق، ج 24، ص 250


داروهای گیاهی رو مرتب، طبق دستور مصرف کنی، ان شاالله مشکل رفع میشه. به عطاری های دیگه هم سر بزن. یه عطاری معروف برو.

درک می کنم، منم این چند روز خیلی فکرم درگیر بود و نگران بابت سلامتی بودم.

ان شاالله حاجت روا باشی. هم آرامش روحی و هم سلامتی جسمی، کادوی آخر سالت باشه از جانب خدا.
دعا می کنم که امام زمان (عج) دعاگوت باشه.
کاش با عطاری یا گیاه پزشکی صحبت کنی، برای پیشگیری از تشکیل کیست هم راهنمایی کنه.



یه نکتۀ مهم اینکه اون روز یه خانم میگفت یه پزشک ترکیه ای میگفت که
ترکیب آب های کدو تنبل- هویج (گونه سیاه رنگش)- سیب قرمز- انار- فلفل دلمه ای قرمز- لبو (چغندر) قرمز- زنجبیل تازه
هم خیلی خون سازه و هم داروی همۀ بیماری هاست.
انگار میگفت زنجبیل و کدو تنبل رو قاچ کنین، داخل یه ظرفی روش آب بریزین، خیس که شد، داخل مخلوط کن بندازین. انگار اینطوری آبش رو میگیرن.


فامیلمون سنگ صفرا داشت، دکتر گفته بود باید حتما عمل بشی، مرتب عرق خارشتر خورد، دوباره رفته بود سونوگرافی سنگ از بین رفته بود، دکتر تعجب کرده بود.
عرق خارشتر باید همراه با یه تقویت کنندۀ بینایی مثل کاهو مصرف بشه چون بینایی رو ضعیف میکنه. حالا خارشتر ربطی به این پست نداره، همینطوره برا اطلاعات عمومی گفتم بنویسم.

مرسی گیل عزیزم.. ان شالله سلامت باشی دوستم.. مرسی بابت همه چی

گیل شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:33 ق.ظ

ممنون از دعای خیرت. خواهش می کنم؛ من که کاری نکردم.

قربونت عزیزم.. همیشه همراهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد