مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

فقط پول

ساعت خروج از خانه امروز : ۶.۴۰ دقیقه ساعت بازگشت ۲۰.۵۵ دقیقه! اونم بازگشت با مترو! جا داره به خودم بگم خدا قوت پهلوان خسته نباشی دلاور... خوب میخونه خواننده ارزشی آقای اصفهانی: واسه نونه واسه نونه .همه این کارا برای چندرغاز حقوق. امروز اولین جلسه از کلاس کنترل پروژه بود. استادی جوان و جویای نام و موفق و به شدت پولکی داشت. شعارش این بود just money . دماغشم عمل کرده بود. چه ربطی داشت اینا که گفتم نمیدونم.


الانم که ولو شدم رو تخت.. کوفته ها... دلمم کوفتست. له له.


فردا داداش بزرگه میره خرید عقد. 


همین

نظرات 5 + ارسال نظر
مرموز تر چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:57 ب.ظ

قالبت خیلی قشنگه

مرسی قابل نداره... همون قالب بلاگ اسکایه فقط عکس بالاشو عوض کردم

Hana پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:22 ق.ظ http://secret-memory.blog.ir

با این حجم از خستگی و اعصاب خوردکنی ، طبیعیه این حرفا: )
من بودم قطعا هذیون میگفتم : دی
مبارکش باشه

وای آره خیلی خسته بودم
مرسی

گیل پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:34 ب.ظ

خدا قوت.
مبارکه

تنکیو
ان شالله برای شما
راستی من نمیتونم وبلاگتو ببینم فقط عنوان قالبش باز میشه

گیل جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:53 ق.ظ

ممنون.
بله. پرشین بلاگ مشکل پیدا کرده.

گیل یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:45 ب.ظ

پرشین بلاگ قبلا هم چندین بار مشکل پیدا کرده بود، ولی خب محیط پرشین رو خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد