مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

۲۶/۰۳/۹۶

جمعه ای که گذشت پر از جنب و جوش بود برای من. به بهانه اومدن عضو جدید خانواده بعد از مدت ها همت کردمو اتاقمو تمیز کردم.. کل خونه رو جارو کشیدم.. توی آماده کردن افطار و شام هم به مامان کمک کردم.. 

همراه زنداداش، دو تا عموهامم با همسرانشون هم دعوت بودن

شب خوبی بود و خوش گذشت.

الحمدالله.


نظرات 7 + ارسال نظر
دکمه شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:48 ق.ظ http://dok-meh.blogsky.com

سلام،
قالب وبلاگتون رو از کدوم سایت پیدا کردین!؟

سلام.
همین قالبه که توی نمای وبلاگ سایت بلاگ اسکای هست. من خودم عکس بالاشو عوض کردم.

گیل یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:44 ب.ظ

ان شاالله همیشه از این حس های زیبا باشه.

Mersi doostam

گیل یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:08 ق.ظ

پیشاپیش عید فطر رو تبریک میگم.

عیدت مبارک

گیل دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:59 ق.ظ

عیدت مبارک.

عید شما هم مبارک

گیل جمعه 16 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام. خوبی؟

سلام عزیزم.. ممنونم. الحمدالله خوبم

گیل شنبه 17 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:10 ق.ظ

خداروشکر.
منتظر مطلب جدیدت هستم.

گیل سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:13 ب.ظ

مرموز کجایی؟ مطلب جدید نمیذاری؟ از حالت بی خبرم.

اومدم اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد