مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

گم شدم

خیلی دلم شور میزنه خیلی..

چندمه امروز؟

بعد از چند روز استعلاجی فردا باید برم سرکار... حالم مثل آخرین روز شهریوره و فردا هم انگار اول مهر.


نظرات 3 + ارسال نظر
گیل پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:15 ب.ظ


سلام. خوبی؟

سلام گیل
بگم خوبم که دروغ گفتم

گیل شنبه 16 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام
زیر فشار درس چندکیلو لاغر شدم.
چرا؟ اتفاقی افتاده؟

سلام.. خوبی؟
حالا اگه میخواستی رژیم بگیری و لاغر کنی نمیشد!!
اتفاقی نیافتاده .. نمیدونم شایدم افتاده!! حالم خوب نیست کلا... چیزی خوشحالم نمیکنه

گیل دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1396 ساعت 04:42 ب.ظ

من که همیشه لاغرتر از نرمالم. رژیمم کجا بود.
دانشگاه فرصت خوبیه برام برای پیدا کردن ارزش های زندگیم.
با یکی از بزرگان میخوام در مورد هدف زندگی صحبت کنم. واقعا یه چیزی تو زندگیم کمه.

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد