مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

۲۳ دی

احساس میکنم در حال سقوطم و کسی نیست دستم رو بگیره. از ته دلم کمک میخوام اما کسی صدای سکوتم رو نمیشنوه

من این قرارو با خودم نداشتم این رویای من نبود... 

شبا از استرس خوابم نمیبره و روزها همش احساس خستگی میکنم

مجبورم بعد از سرکار حتما بخوابم تا کمبود خواب شبانم جبران شه.

فقط میدونم یه راه اشتباهی رو طی کردم که برگشتنش مثل جون دادنه.

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1396 ساعت 12:18 ق.ظ http://dreams22.blogsky.com

استرستون رو ریشه یابی کنین ایشالا که حل میشه
و بدونین که هر اتفاقی که افتاده، باید میافتاده... پس دیگه نگران نباشین...

میترسم از رو به رو شدن...

مرسی

گیل شنبه 30 دی‌ماه سال 1396 ساعت 05:15 ب.ظ

گیل دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 05:29 ب.ظ

امتحاناتمون تموم شدن. واقعا جنازه‌مون مونده.

امیدوارم بهترین نتیجه رو بگیری

گیل سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 10:53 ق.ظ

ممنون.
خوبی؟

خدا رو شکر. خوبم .میگذرونم

گیل یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام.
نمینویسی؟

سلام.
الان می نویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد