مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

دندون

سلامی چو بوی خوش آشنایی. در همین سطور نخستین اگه بخوام از احوال جسمانی خودم بگم باید عرض کنم که دندووونم درد میکنه  وقتی به هزینه های دندونپزشکی هم فکر میکنم قلبم درد میگیره!!

چاره ای نیست اما باید هزینه کرد و به ازای تک تک کاستی هام در مسواک زدن درد کشید. 

 کسی میدونه چطوری میشه از مغزی که توش پر از حرفه خلاص شد؟ گاهی دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار، انقدر احساس سنگینی و فشار توی سرم دارم که بعضی وقتا به سرم میزنه موهامو با تیغ بزنم تا سبک شه سرم.

حرفایی که نمیشه به کسی گفت نمیشه نوشت. 

یه روزی تمام فکر ذکرم رفتن سرکار بود اما هیچ وقت به بعدش فکر نکرده بودم به خاطر همین الان کم آوردم.. زمزمه هایی از تعدیل نیرو هم هست و اگه من شاملش بشم واقعا نمیدونم باید با این زندگی چه کنم چون دیگه حتی اشتیاق کار کردنم ندارم.

پیرم اما با ظاهری جوان.. 

بیخیال. بگذریم از حرفای تکراری.

مادربزرگ الان خونه ماست.. مادرم با دوندگی زیاد کارهای انحصار وراثت رو انجام داد و حالا میتونیم ماشین دایی رو بفروشیم. ماشینی که دایی خیلی دوسش داشت و با سختی خریده بودش. 

الان صاحبش مادربزرگه و بعد فروشش میتونیم قرض های این مدت نبودن دایی رو بدیم.



نظرات 3 + ارسال نظر
امیر عباس رجبی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 12:52 ق.ظ http://amvaj.blogsky.com/

سلام
همین که می نویسید خودش برای رهایی از فکر و خیال واقعا مفیده و ذهنتو خالی می کنه تا حدودی.

سلام. بله اما موقتیه

سعید دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 07:37 ب.ظ http://anti-efsha.blogsky.com

سلام. بدبختی به هر دندون پزشکی هم نمیشه رجوع کرد! این بیشتر آزار دهنده است.

به ما هم سر بزنی، خوشحال میشم.

سلام.
اووووف. آره بدبختی بزرگتر همینه!

گیل سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام.
نخ دندان هم خیلی مهمه.
حتما پیش دندان پزشک ماهری برو. دندون آدمو خراب میکنن.
تا حالا دنیارو، شهر رو، بدون دغدغه تماشا کردی؟ من این سوالو از خودم میپرسم.
نگرانی و فکرها بیخودن. شاید هیچ وقت رخ ندن.
ولی واقعا نوشتن آدمو سبک میکنه. من گاهی حرفامو برا عمه م می‌نویسم. کلی سبک میشم. بعد میگم غصه دار نشین ها. الان آروم شدم.

سلام.
بین دندونام خراب شده و این یعنی عدم استفاده از نخ دندان!
نه نگاه نکردم . خواستما اما موفق نشدم‌. وقتی به خودم اومدم دیدم دارم به یه چیزی فکر میکنم!
آره نوشتن خیلی خوبه مخصوصا اگه محرم اسرار داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد