مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

و زمان شتابان میگذرد

این هفته، هفته آخر تیره.. چقدر سریع گذشت این ۴ ماه.. زمان خیلی زود میگذره و من حتی به خوبی تیر پارسال رو یادمه.

این بی حاصلی و مصیبت های روحی که بهش گرفتارم منو میترسونه.. این وابستگی به دنیای مجازی و این گوشی که شده تنها همدمم برام عذاب اوره. کتاب هم دیگه نمیخونم.

تصمیم های خوبی میگیرم هربار اما تو اجراشون ضعیف هستم.

ترس دیگه ای هم که دارم ترس از دست دادنه. این روزا خیلی بهش فکر میکنم و نمیتونم نادیدش بگیرم.

و اما از امروز..

امروز روزی معمولی بود، صبح ساعت ۱۱ صبحانه خوردم و بعد مشغول تمیز کردن اتاقم شدم یادم نمیاد آخرین باری که اتاقمو تمیز کردم کی بود، مامان همیشه اصطلاح جالبی در مورد اتاق من به کار میبره.. روده خرس! خیلی کار خسته کننده ای بود اما خوب نتیجه خوبی داشت... بعدم حمام.. حدود ۳ بود که ناهار خوردم جاتون خالی عجب آبگوشتی مامان بار کرده بود.. درجه یک.. عصری هم با بابا ومامان رفتیم جمعه بازار و یه مانتو چهارخونه سبز و سرمه ای خریدم شرکت بپوشم.. مامان که میگه رنگش جیغه و شرکت گیر میده بهت! حالا من میپوشم ببینم گیر میدن یا نه..

شبم زنگ زدم به زنداداش که فردا شب بریم سینما فیلم هزارپا.. به دوست جان هم گفتم بیاد که گفت نمیتونه و فردا میخواد بره لباس بخره.

بابا هم یکشنبه میره اندونزی.

همین دیگه این بود یک روز معمولی‌.

برم مقنعه ام رو اتو کنم.

فعلا

۲۲ تیر ۹۷

نظرات 3 + ارسال نظر

کسب درآمد فوق العاده با سیستم همکاری در فروش فایل بروزفایل
http://www.beroozfile.ir/join/invite315

تعداد زیادی از دانشجویان، فارغ التحصیلان و کاربران اینترنتی، تا به حال توانسته اند از طریق سیستم همکاری در فروش فایل سایت بروزفایل به صورت اینترنتی درآمد بالا کسب نمایند.
کاربران سایت بسته به میزان فعالیت خود (بازاریابی محصولات و بارگذاری فایل) ماهانه از 50 هزار تومان تا رقمی بالغ بر 1 میلیون تومان در ماه، توانسته اند درآمد کسب نمایند.
شما هم می توانید به راحتی به جمع این کاربران پیوسته و کسب و کار خود را به سرعت شروع نمایید.
http://www.beroozfile.ir/join/invite315

گیل شنبه 23 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 10:03 ق.ظ

اتفاقا منم میخوام برم هزارپا رو ببینم. فعلا آدم پایه‌ای پیدا نکردم.
خاله هم یکساله که بیماره و مامان میره پیشش واس ناهار و شام. البته خودش بیشتر اوقات غذا درست می‌کنه. الان سومین باره که رفته عمل و مامان باید از صب بره اونجا.
باز خوبه شما سرگرم کاری. من که مدرسه تابستون نیست. درسم همش میگم امروز با استاد صحبت میکنم. فردا صحبت می‌کنم... هیچی کار نکردم.
فعلا. اینم گزارشات من

سلام
من گاهی تنها هم سینما میرم وقتی پایه ای نباشه.
ان شالله حال خاله جان زود زود خوب بشه.
نمیتونی کار پیدا کنی؟

گ یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 04:10 ب.ظ

ممنون. سلامت باشی.❤
جز تدریس دنبال کاری نرفتم. نمی‌دونم پیدا میشه یا نه. اکثرا رشتمون تو کارخونه هاست کارش. اونم تا ۶ عصر سخته

خوب کار منم تا ۵ بعدازظهره و دقیقا اونور شهر.. مسیرش پدرمو دراورده :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد