مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

مراحل گرفتن حقوق استعلاجی از بیمه

یکشنبه که رفته بودم شرکت مسئول منابع انسانی صدام زد که چی کار کنم برات این ماههو..  برو بیمه ببین یک ماه استعلاجیت تایید میشه یا نه..  

منم شبش کلی گشتم تو اینترنت ببینم چه مدارکی میخوادو اینا هیچی پیدا نکردم.. 


صبح با داداش بزرگه رفتیم بیمه ای که مربوط به حوزه کارفرمام میشه..  خیلی شلوغ بود..  

اول رفتم یه اتاقی که بالاش زده بود مربوط به مرخصی زایمان و بیماری و..  اونجا برگه ی استراحت پزشکی که دکتر برام نوشته بود ازم گرفت با دفترچم..  زد تو سیستم و برگه معرفی داد به بیمارستان برای تایید پزشک معتمد ( بعضی ها رو هم توی این مرحله میفرستن شورا) . اون برگه رو بردم توی سه تا اتاق تا مهر و امضا بشه 

بعدش رفتیم بیمارستان ( حضور شخص در اینجا الزامیه ، کلیه مدارک پزشکی + کارت شناسایی) ، یه روزای خاصی میشه رفت بیمارستان ، برای منو زده بودن دوشنبه و سه شنبه که از شانس خوب من اون روز دوشنبه بود 

دکتر عکسمو دید و پرسید چی شده منم توضیح دادم بعدش روی همون برگه ای که دکتر خودم نوشته بود تاریخ مرخصی رو تایید کرد یعنی یک ماهو که میشه تا 3 بهمن.  

دوباره برگشتیم بیمه ، توی همون اتاقه، خانومه ازم پرسید که توی شرکت این اتفاق برات افتاد منم گفتم نه 

بعدش یک برگه معرفی به بانک ( برای مطمئن شدن از شماره حساب) + یک برگه بازرسی+ یک برگه معرفی به کار بهم داد گفت برگه بازرسی و بانک رو اردیبهشت بیار!!! منم برگه بازرسی رو بردم اتاق بازرسی تحویل دادم گفت دو سه هفته دیگه زنگ بزن بعدش برگه معرفی به کار رو گرفتم بردم شرکت تحویل دادم تا مهر و امضا بشه اردبهشت ببرم تحویل بیمه بدم 

 

بعد دیدم مگه اسکلم وقتی بهم حقوق نمیدن برم سرکار؟؟؟!! از دوشنبه هم نرفتم سرکار   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد