مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

راه زندگی

تعطیلاتی که به خاطر ولادت یا عیده رو دوست دارم حسش خیلی بهتر از وقتیه که به خاطر شهادت یا عزا تعطیله. 

امروزم عیده پس خیلی خوووبه،  حتی اگه قرار باشه ناهاردرست کنی به خونه هم برسی. 

دیروز نه پریروز رفتیم نمایشگاه عمو،  خیلی خوب بود کاراش.  من بودمو بابا و برادر بزرگه.  

حالا به غیر از کارا صحبتای عمو برام جالب بود،  البته روی سخنش من نبودم،  برادر بود اما منم استفاده بردم اون وسط. 

می گفت وقتی تو کار آزاد بودم حداقل روزی پونزده میلیون گردش پولی روزانم بود طوریکه وقتی میرفتم بانک جزو مشتریای خاصشون بودم،  وقتی مشکلات برام پیش اومد و مجبور شدم کارمند بشم نمیتونستم وضعیت رو تحمل کنم همش با خودم فکر میکردم که خدایا آخه من با حقوق یک تومن چی کار کنم؟  تازه چهار ماه اول هم اصلا بهم حقوق ندادن..  همش شرایطو مقایسه میکردم با قدیم و فشار روحی زیادی رو تحمل میکردم...  اما الان اصلا حاضر نیستم به اون کار قدیم برگردم..  توی زندگیم ریسک بزرگی بود کلا راه زندگیم عوض شد الان خودمو پیدا کردم و تونستم با وقت بیشتری که به دست آوردم استعدادمو بشناسم،  آرامش روحی که الان دارم رو با هیچی عوض نمیکنم. 


 


ان شاءالله هممون بتونیم راه زندگیمونو پیدا کنیم

نظرات 1 + ارسال نظر
گیل دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام. خوبی؟
عیدت مبارک.

سلام. عید شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد