مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

دیالوگ

1_ انسان ازآن چیزی که بسیار دوست می دارد، خود را جدا می سازد. در اوج تمنا نمی خواهد. دوست می دارد اما در عین حال می خواهد که متنفر باشد. امیدوار است، اما امیدوار است امیدوار نباشد. همواره به یاد می آورد اما می خواهد که فراموش کند.
{هامون - داریوش مهرجویی}

2_خوش حالم که همه خوش حالن. خیلی وقته دلم یه آمپاسی می خواد! بی دغدغه؛ بی مخمصه؛ بی اِن قُلت! نمی خوام مغلطه کنم، اما به ضرسِ قاطع می تونم بگم که همیشه حواست به ما هست. ما رو به خودمون وا نذار! نذار قیقاژ بریم! ممنون خدا... ممنون.
«دودکش/محمدحسین لطیفی»

3_عُمرِه: تفـاوت من با دخترانی چون خودم در این بود:
که آنها سالها در پــی شوهر بودند و من در پی همسفـر! آنها همبالین میخواستند و من همــراه! من بـه دنبال مـرامـی بودم که مـریدش باشم! مـرامـی که نشانش حب علــی ست.
«مختارنامه/داود میرباقری»

4_دین وینچستر: هر تصمیمی می‌گیری، بگیر. ولی یا باتمام وجود پاش بمون، یا کاملاً بیخیال شو! دو دل بودن، آدمو نابود میکنه!
"فرا طبیعی/اریک کریپک"

5_ درست تو لحظه ای که حس می کنی هیچ راهی برای فرار باقی نمونده. مهم فقط اینه که با همه توانت ادامه بدی... همه چی درست از همین جا شروع میشه.
«اینجا بدون من - بهرام توکلی»

6_تنها یه چیز از سرطان داشتن بدتره! اینکه بچه‌ای داشته باشی که سرطان داشته باشه!
[بخت پریشان|جاش بون]

7_عزیز: بهترین غذا، غذایی که تو جمع خورده بشه!
『ماهی عاشق می شوند * علی رفیعی』

8_پسرعمه: می‌خوام کنکور بدم برم دانشگاه!
مجری: بچه من بهت می‌گم برو دو تا دونه نون بگیر اول ۴۵بار می‌گی "ها؟" بعد از نیم ساعت میری نونوا رو واسه من میاری... چجوری می‌خوای کنکور بدی؟
فامیل: بله، کار هر خر نیست خرمن کوفتن!
جیگر: جیگرم! جیگرم! جیگرم!
فامیل: راس می‌گه، مملکتی که دانشجوش تو باشی خراش هم جیگرن!
«کلاه قرمزی - ایرج طهماسب»  9_مجری: واسه چی میخوای بری دانشگاه؟
پسرعمه: میخوام برم اونجا عاشق شم!
مجری: مگه دانشگاه جای عاشق شدنه؟
پسرعمه: نه پس جا درس خوندنه!؟
«کلاه قرمزی»

10_-سعید: یه کلید طلایی تو زندگی وجود داره که تاحالا منو از سکــته نجات داده!
-آوا: چی؟!
-سعیـد: هروقت یه چیزی اذیتت میکنه از ته دل بگو به درک!
(من مادر هستم / فریدون جیرانی)

11_• چند سالته؟!
• وقتی سر حالم ۱۶ سال، وقتی خسته ام ۲۵ سال!
• الآن چند سالته؟
• هزار سال!
«کوکو شانل/آنه فانتین»

12_-تو اصلا چی کاره ای؟
+من کارای زیادی میکنم ولی کار اصلیم زندگی کردنه!
«کلاهی برای باران - مسعود نوابی»

13_سید جلال: ساکنان دریا پس از مدتی... دیگر صدای امواج را نمی‌شنوند... چه تلخ است روایت غم بار عادت!
"سیزده ۵۹ - سامان سالور"

14_رویا: وقتی منتظری چقدر زمان بد می‌گذره...
استاد: وقتی منتظرم نیستی خیلی خوش نمی‌گذره!
|شب های روشن - فرزاد موتمن|

15_-قرص هاتو خوردی؟
-نه، واسه چی؟
-اومدیم و من یه وقت رفتم، تو باید یادت بره؟
- تو نباشی من واسه چی باید قرص بخورم؟
(آقا یوسف - علی رفیعی)

16_بعضی وقت ها یه چیزای کوچیکی تو گذشته، تبدیل میشن به یه حسرت بزرگ. بعد هرچی که زمان میگذره اون حسرت هم بزرگتر میشه، تا یه جایی که دیگه نمیشه ازش فرار کرد...
(تنها دو بار زندگی میکنیم - بهنام بهزادی)

17_همفری بوگارت:چشمات اذیتت نمیکنه؟
لورن باکال:نه!
بوگارت:ولی پدر منو در آورده!!

18_مـن نــمـیـخـوام زنــده بـمـونــم، مــیـخــوام زنــدگــی کـنــم…
«وال-ئی | اندرو استنتون»

19_فامیل دور: توی زندگیتون هیچ وقت با یه “خر” دردِ دل نکنید!

20_ﺑﺎﺏ ﺍﺳﻔﻨﺠﻰ: ﺩﺭ ﭼﻪ ﺭﻭﺯﻯ ﻫﺴﺘﻴﻢ؟
ﭘﺎﺗﺮﻳﻚ: ﺍﻣﺮﻭﺯ
ﺑﺎﺏ ﺍﺳﻔﻨﺠﯽ: ﺍﻭﻩ... ﺭﻭﺯ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﻼﻗﻪ من!

21_آقای مجری: ببینید بچه ها فکر کنید شما یه خونواده هستین که اومدین خونه ما مهمونی
کلاه قرمزی: من الان کی هستم؟
آقای مجری: الان مثلا تو مامانی، جیگر هم بچته
کلاه قرمزی: یعنی من نزاییدم نزاییدم بعد از این همه سال جیگر زاییدم؟

22_آلیس به یک دوراهی رسید و یک گربه را روی درخت دید.
به گربه گفت: «از کدام مسیر باید بروم؟»
گربه پرسید: «به کجا می‌خواهی بروی؟»
آلیس پاسخ داد: «نمی‌دانم.»
گربه گفت: «پس مهم نیست که از کدام راه بروی.»

23_حاج آقا شهیدی: نگاه کن،
آفتاب به تو سلام می کنه...
طلوع؛ معجزه هر روز خداونده...
همش مهره و امید.
خداوند بهمون می گه:
من هستم،
شما هم هستید؟!
«پرده نشین - بهروز شعیبی»

24_وقت های آشفتگی، بهترین کار نشستن و سکوت است. صحبت زیاد و بی قراری و به در و دیوار زدن های بیهوده، آشفتگی ام را بیش تر می کند و کارها را خراب تر...
"پری فراموشی - فرشته احمدی" 

25_هرگز برای عاشق شدن دنبال باران و بابونه نباش، گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه‌ای می رسی که زندگیت را روشن می‌کند.
+برشی از کتاب "پایان دوئل" نوشته خورخه لویس بورخس


منبع_برنامه قاصدک 


نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:44 ب.ظ http://http:/leyla-taraghi.blogsky.com

سلام مرموزم

چقد قشنگ و پرمعنی بودن دیالوگای جیگرم که خیلی با مزه بودن

خیلی قسمت دیالوگای ماندگار برنامه قاصدک رو دوست دارم... جیگر که معرکه است

گیل پیشی سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:54 ب.ظ

خیلی جالب بودن.

زری پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:01 ب.ظ http://asemam-abri.blogsky.com/

خیلی قشنگ بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد