مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

مغز هالیدی

خوب مشخصه دیگه، من هر موقع اینجا لاگین میکنم که احوال درست و حسابی ندارم متاسفانه! 

اول رفتم چند تا یادداشت قبل رو خوندم ببینم چی بوده اصلا قبلا قضیه! اصلا من کیم اینجا کجاست! در این حد که پسورد رو هم دقایقی فکر کردم و زدم و مطمئن نبودم درست باشه.

بعد از کرونا، علاوه بر ریزش مو شدید دچار فراموشی و نقصان حافظه هم شدم. اسامی رو که کلا یادم نمیمونه، حضور ذهن و تمرکز هم صفر :))  

بزار خوباشو بگم! میرم کلاس موسیقی.. هنگ درام.. تا حالا دو جلسه رفتم. تو آزمون شرکت هم سوم شدم از بین تقریبا ۸۰ نفر! فقط آزمون رو به خاطر تقلب گسترده شرکت کننده ملغا کردن :)) جالبش اینه که منم تقلب کرده بودم و اوپن بوک امتحان دادم و اصلا هم نخونده بودم :))) 

دیگه مورد خوب دیگه ای یادم نمیاد.

دو خط نوشتم گشنم شد :/ ببین در چه حد مغزم تعطیل شده :))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد