مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

میگم..میگه

بهم پیام داده چه خوشتیپ شدی .. خوشم اومد.. گفتم واای مرسی... بعد میگه جدی میگم.. میگم لطف داری.. میگه واقعی واقعی.. بعد هی عکس آدمک چشم قلبی میفرسته.

اون ذوق اولیه‌ام کم میشه... مغزم آلارم خطرش روشن میشه.

میگه دوست دارم بهم پیام بدی... شمارتو داشته باشم.


به عکس پروفایلش نگاه میکنم... یه عکس عاشقانه با همسرش.


فکر کنم حدود یکساله ازدواج کردن، جواب نمیدم، میگه ناراحت شدی؟ میگم نه دارم فکر میکنم، همین الان عکس پروفایلت دونفرست..


میگه خب؟؟


دیگه پیامشو سین نمیکنم.


نمیدونم شاید من از یک کره دیگه اومدم و عقب موندم ... :/


حالمو گرفت... ناجور.

نظرات 4 + ارسال نظر
گیل‌پیشی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:01 ق.ظ

سلام دوستم.خوبی؟
خوشحال شدم دیدم پست گذاشتی

سلام دوستم. مرسی :)

خانوم ف جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:38 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

کی بود حالا این بابا؟

یه آشنای قدیمی

ح جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:53 ق.ظ

مرموز
در اسلام چهار زن عقدی شرعی ایراد ندارد
شما دومی اش باش

:/

امین پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:24 ق.ظ http://pll.blogsky.com

سلام
خوبی
خوب کردی دوباره نوشتی
خیلیم قشنگ نوشتی
نظرت کاملا درسته و بهش باور دارم ، چون خودمم اینطوریم
شک نکن من و شما از کره و سیارات دیگه اومدیم
که با این چیزا نمیتونیم کنار بیاییم و بپذیریم و گرنه واسه خیلی ها این چیزا خیلی عادی و قابل قبوله
این ماییم که عادی نیستیم

اوهوم واسه خیلی ها عادیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد