مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

عنوان ندارد

داشتم حساب میکردم چند روز دیگه مونده تا جمعه  چقدر دلم تنگ شده بود برای خونه بودن با مامان، دو نفره، افطاری و ... یه کلیپ دیدم امروز از خانم تازه مسلمان شده آمریکایی.. خانم سهیلا آرین.  خیلی سخته خیلی سخت.. وقتی به اینجور آدما نگاه میکنم میگم من کجا اینا کجا.

دغدغه من چیه؟ روز و شب کردن. گذروندن بدون هیچ ثمری.

باورم نمیشه نزدیک سی سال از زندگیم گذشته باشه و هنوز هیچی به هیچی.

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:08 ب.ظ

کاش میشد برم سوئیس.

حالا چرا سوئیس؟

گیل سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:49 ق.ظ

در مورد نوشته بودم، حذف کردم.
فرهنگش غنی هست. و اینکه بی طرف هستن رو دوست دارم.
دارن زندگی میکنن، زندگی.
یه متن زیبایی هست که:

بایزید گفت:

خلق را پنجاه سال به او دعوت کردم و اجابت نکردند.
ایشان را رها کردم و تنها به سوی او رفتم.
دیدم که آنان پیش از من به آنجا رسیده بودند.
✍️بایزید بسطامی

داریم مثلا دنیا رو به خدا دعوت میکنیم، خودمون در اوج فساد و فقر و جهنم دنیوی دست و پا میزنیم و وعدۀ آخرت میدیم.
فکر کردیم دنیا لشکر کفّاره و و ما امام علی (ع)!
چند روز پیش شعر زیبایی از پروین اعتصامی رو میخوندم که واقعا انتقاد زیبایی بود برای مسلمون هایی که فقط اسمشون رو گذاشتن مسلمون:
واعظی پرسید از فرزند خویش؛
هیچ میدانی مسلمانی به چیست؟

صدق و بی‌آزاری و خدمت به خلق
هم عبادت هم کلید زندگیست.

گفت: زین معیار اندر شهر ما
یک مسلمان هست آن هم ارمنیست!

سلام... آفرین خیلی خوب کاری میکنی حذف میکنی ممکنه کسی بخونه و استفاده کنه
هیچ وقت به زندگی توی یه کشور دیگه فکر نکردم خیلی خوبه که بهش فکر کردی تازه یه کشورم انتخاب کردی از من یه عالمه جلو تری
ممنونم بابت حکایت بایزید‌‌... عاالی بود.
دقیقا همینطوره

گیل سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام. خوبی؟

فکر کردن به این موضوع که دردی رو دوا نمیکنه. شما جلوتری که فکرتو درگیرش نکردی.
ممنون دردل هامو خوندی
بازم نری ناپیدا بشیا. بازم پست بذار.

سلام خوبم خدا رو شکر

من که خونم اینجاست برم زود برمیگردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد