مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

رانندگی

سلام. حالم خوبه خیلی.

دیشب بچه‌ها گفتن بریم پاسداران صبحونه. منم رفتم. با ماشین خودم! یه مسافت طولانی رو رانندگی کردم. تونستم :)

بعد که برگشتیم خونه با مامان و بابا رفتیم بهشت زهرا.. سر قبر پدر دوستم هم رفتم دیدم همه راست میگن که الکی گفته مادرش مرده! شاید اگه آدما انقدر تو محبت کردنشون خسیس نبودن این بنده خدا هم برای کسب ترحم دروغ به این شاخداری نمی‌گفت.

گیتار تمرین کردم یه کم و حالا میخوابم کتاب بخونم... یه عالمه کار هم داشتم که انجام ندادم... مگه این اینترنت میزاره آدم به کار و زندگیش برسه؟

نظرات 1 + ارسال نظر
گیل شنبه 21 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام، ان‌شاالله همیشه عالی باشی

سپاس عزیزم. تو هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد