مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

حالم از این جور حرفا به هم میخوره

میگه من امروز روزه ام! سر افطار حتما دعات می کنم

 

میگم خوش به حالت ... منم دلم میخواست روزه بگیرم اما به خاطر کمبود وزنم نمیتونم :(( 

 

میگه روزه مهم نیست مهم ذهن و فکره که شما از خیلیا از جمله من جلوتری تو عبادت!!  

 

میگم .... ذهن و فکر؟!! ... خوبه که خدا ستارالعیوبه ولی وای به روزی که نباشه 

 

==================================================== 

 

آخه چرا آدمو با این حرفا آزار میدین؟؟؟ آخه تو میدونی من ذهنو فکرم پاکه که این حرفو میزنی؟؟ من اندازه موهای سرم عبادت قضا دارم!! بعد جلوترم؟؟؟  حالم به هم میخوره از این حرفها مخصوصا مخصوصا از این جمله که تو خیلی خوبی!! اه اه  

 

به خداتعارفشم خوب نیست نمیگم آدم گمان بد داشته باشه به بقیه، ولی لازم نیست هی این حرفهارو هم تکرار کرد چون دروغگویی هم گناه بزرگیه 

 

شایدم من منافقم!!!  

===================================================== 

 بعدا نوشت:

Don't judge a book by its cover

نظرات 3 + ارسال نظر
میم. پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 ق.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

این رفتار برمیگرده به این که تو فرهنگ ما تعارف کردن خیلی معموله و خوب تو یه همچین موقعیتی چی میتونی بگی غیر از این حرفا
عجیب به جمله آخری که گفتید اعتقاد دارم و بارها بهم ثابت شده

آره ولی این تعارف نبود ، داشت جدی می گفت!!!

نگین پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.smile-world.blogsky.com

کاملا موافقم باهات
یه جایی هست که خدا تو قرانش میگه که اگه چهره ی واقعی همدیگه رو نشونتون میدادیم نسبت به هم فلانُ چنان میشدین! و میگه خدا ستار العیوب هست
همه ی ما ایراداتی داریم که جز خودمون و خدا شاید هیچکس ندونه ...

من واقعا عذاب وجدان میگیرم وقتی یکی این حرفو میزنه بهم... خودم که میدونم چی کارم!

زری سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:51 ب.ظ http://asemam-abri.blogsky.com/

چه کاره ای؟

فعلا که بی کارم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد