مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

خواب

یه روز از خواب بیدار شدم و گفتم اه این خوابای چرت و پرت چیه من میبینم؟؟ 

 

الان چند روزه که هر چی خواب می بینم تبدیل به واقعیت میشه یا یه جورایی معنی داره ... خدایا من غلط کردم همون خوابای بی معنی بهتر بود  

 

دیشب یه کتاب دانلود کردم از اینترنت و یه دو سه صفحه ای شو هم خوندم دیشب خواب دیدم که دو تا کتابو دزدیدم!! حالا هر کاری هم می کنم پسشون بدم نمیشه ... آخر خوابمم دیدم که یکی از استادام بهم پیام داده که در مورد درس و این حرفاست

  

امروز صبح که بیدار شدم گفتم خوب قسمت اول خوابم شاید درست باشه ولی قسمت دومش واقعا مسخرس!! خوشحال بودم که امروز برخلاف روزای گذشته خوابم برگشته به روال سابق!!  

 

هیچی دیگه خوشحالیم زیاد دوام نداشت! چون یه ساعت بعد گوشیم زنگ خورد ... و من مثل این آدمای منجمد فقط به گوشیم نگاه میکردم از دور .. اولین بار که میتونستم حدس بزنم کیه ... برداشتم گوشیو یه خانمی بود داشت مقدمه چینی میکرد که بگه از طرف کی زنگ زده اما من که میدونستم!! گفت من از طرف استاد فلانی تماس میگرم در مورد اون موضوع درسی ...  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
میم. پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ق.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

ووووووویییییییییییییییی
برای منم پیش اومده که خوابام تعبیر بشه و واقعی باشن... خیلی یه جوریه

چه قد خوبه که درکم می کنی

Zohi پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:10 ب.ظ http://Zohi-zendegi.blogsky.com

خوبه که ادم خوابش زود تعبیر شه

آره زهی جووون ، البته وقتی خوابای خوب ببینی ... بعضی خوابا تو خواب هم وحشتاکن چه برسه به بیداری ...

نگین پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:32 ب.ظ http://smile-world.blogsky.com

منم هر وقت که ذهنم پریشونِ به هر دلیلی خوابای عجیب غریب زیاد میبینم :دی
این ذهن ناخوداگاه کلا خیلی اکتیوِ :)

اول ممنون نگین جان بهم سر زدی... دوم گفتی ذهن ناخوداگاهو کردی کبابم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد