مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

عاشق هواشناسی

" هشت سال  جنگ پشت شهر من را خم نکرد             نیم ساعت طاقت طوفان ندارد پایتخت" *1



 عاشق هواشناسی شدم من الان!! اون روز که طوفان اومد هیچ پیش بینی نکرده بود اما برای دیروز و امروز پیش بینی کرد که طوفان میاد کلی هم هشدار و اینا که از ساعت 3 تا 7 نرید بیروونو و ارتفاع نباشید و ... دیروز که هیچ خبری نشد یک نسیم ملایم هم نوزید!! حالا امروز یک کم باد میاد البته ترجیح میدم پیش بینی اش غلط باشه و امروز هم خبری نشه ، یاد دوران طفولیت به خیر ... زمستونا هر شب اخبار هواشناسی رو نگاه میکردم ببینم فردا برف میاد مدرسه ها تعطیل بشه یا نه ؟؟ اون موقع هم یادمه میگفت برف میاد فرداش هواش آفتابی بود . ولی عجب طوفانی بوداااا   ...


در بالکن ما خرابه ،باد که میومد هی میخورد به هم ، من مامور شدم نگهش دارم ... با تمام قدرت در رو گرفته بودم که باز نشه ..  اما زور باد از من بیشتر بود درو باز کرد منم پرت شدم به سمت جلو و نزدیک بود روده هامو از دست بدم که خدارو شکر به خیر گذشت 


*برای من همیشه سخت ترین کار برنامه ریزی بوده، انقدر قورباغه زشت و گنده هست که نمیدونم اول کدومشو باید بخورم؟


** الان یک مستند نشون داد شبکه سه ، در جست و جوی حقیقت .. خیلی دوست داشتم ، خیلی هم خجالت کشیدم از خودم...


 بزرگان می گویند : اگر در دین داری پخته شدید ، خام نخواهید شد ، ولی اگر داغ شدید احتمالا سرد خواهید شد**

خدایا داغ شده بودم ، الانم سرد شدم ، به همین راحتی ... دیگه خودمم از خودم هیچ انتظاری ندارم پس تو هم نداشته باش

===========================================================

*1 از این شعر خوشم اومد ولی حیف بود بزارمش ته !! دیگه گفتم به سبک پایان نامه اینجا هم پاورقی بدم

نظرات 7 + ارسال نظر
میم. چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:15 ب.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

منم عاشقشونم با این پیش بینی های دقیقشون... یکی از مسئولینش میگفت ما توی جلسه بودیم که یهو دیدیم هوا بهم ریخت و بعد از جلسه فهمیدیم چه خبر بوده... خودشونم خبر نداشتن طفلیا
چه دوره ای بود... با یه نم برف تمام شب پای اخبار مینشتیم که بگه تعطیه
خدا بهت خیلی رحم کرده... صدقه بذار کنار... منم خواهرم دانشگاهش توی محدوده مهرآباده... شانس آورده بود که نزدیک خونه بوده وقتی طوفان شد... توی هم.ن مسافت ده دیقه تا خونه هم میگفت نمیشد سه چهار متر جلوترو دید... حالا خونه ما توی منطقه است که دورو برش آپارتمان زیاده و این باعث میشد بخش زیادی از سرعتش گرفته بشه...
*چه قدر جمله پرمعناست...

آره واقعا خدا بهم رحم کرد ،نزدیک بود از 5 طبقه پرت بشم پایین ، یکی از این کشته ها هم مال منطقه ماست ،
خدا رو شکر که نزدیک خونه بوده ... حالا برادر من تو محل کارش بوده اصلا متوجه نشده ... دارم با هیجان تعریف میکنم میگه خالی نبند!! عکسا رو نشونش دادم میگه فتوشاپه!! نمیدونم چرا این روزا مواردی که باید صدقه بزارم کنار زیاد شده ؟!

اون موقع برف بیشتر میومد ولی ما رو تعطیل نمیکردن ، الانیا خیلی سوسول شدن ، هوا ابریه تعطیل میشن

میم. چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:35 ب.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

حتما چشم داری... و ان یکاد زیاد بخون...
خدا رحمتشون بکنه...
برادر کوچیکه منم شب اومده میگم دیدی چه خبر شده بود... همچین بی حال سر تکون داد خودم از رو رفتم که بیشتر در موردش حرف بزنم چه جالب فتوشاپ
من یادمه دوره راهنمایی انقدر برف اومده بود که تو حیاط تونل بازی میکردیم با برفا... چقد خوب بود...
ماها خیلی مقاوم تر بودیم... بچه های این دوره خیلی نازک نارنجین

این پسرا بی ذوقن ... ایــــــــــــــــــــــش

چه جالب من یکی از بهترین خاطرات کودکیم همین تونل برفیه

Zohi چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:02 ب.ظ http://Zohi-zendegi.blogsky.com

خدا رو شکر خوبی
منم مثل احمقا تو حیاط نشسته بودمو آسمونو نیگا میکردم
نمیدونم چرا نترسیدم

میدونی ترسناک نبود ولی احتمال حادثه زیاد میشه دیگه اینجور مواقع ...

آسمون دلش پر بود

میم. چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:44 ب.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

به قول خواهرم باز معلوم نیست به آسمون چی گفتن و چی کارش کردن که این همه عصبانی شده بود
مرموز جان دیدی امروزم تموم شد و خبری از طوفانی که کارشناسان محترم هواشناسی پیش بینی کرده بودن نشد
از برف گفتیم و دلم برف خواست

بابا من میگم هی این بچه رو اذیت نکنید بسکه دود دادن به خوردش ...

من که گفتم من عاشق این هواشناسیهای دقیقم ... مو لای درزش نمیره لامصب

میم. چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ب.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

میم. شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:49 ب.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

طوفان پیش بینی شده هم که با چند روز تاخیر دیروز عصر اتفاق افتاد ... به شدت قبلی نبود اما یکی از شیشه های سقف پاسیو رو کند
*واقعا ما پایتخت نشینا به چی مینازیم یه برف میاد شهر تعطیله... یه نم بارون میزنه تو خیابونا سیل راه میوفته... آلودگی هوا و محیط هم که ازش نگیم بهتره... اینم از طوفان... میگن گل بود به سبزه هم آراست...

میم : ای وای !! اون طوفانش که زیاد قوی نبود مثل اولیه !!

آره واقعا فقط طوفان کم بود ...

نگین دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.smile-world.blogsky.com

عکسای طوفان که تو اینترنت گذاشته بودن که خیلی وحشتناک بود

هواشناسی که کلا تعطیل :)) ولی یاهو خیلی نزدیک به واقعیته

برای من تجربه هیجان انگیزی بود ... یاد زلزله 5 ، 6 سال پیش افتادم!!

دیروز حدودای ساعت چهار ، شبکه خبر هی هشدار میداد ، تا دقایقی دیگر طوفان ... منم ساعت 5 میخواستم برم بیرون .. هی منتظر شدم دیدم از طوفان خبری نشد ، کلا پیش بینی نکنه سنگین تره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد