مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

من بی پول

نزدیکای تولد مامانه ، و من به شدت تنگدستم ... تازه دویست هزار تومن از بابا گرفتم برای کلاس زبان و طبق معمول دیگه روم نمیشه بگم پوول بده ، چون میدونم فعلا دستش تنگه


البته مامان که بیچاره توقعی نداره ولی خوب من هیچ وقت نتونستم براش یه چیز خوب که خودمم راضی کنه بخرم



نمیدونم چرا از بچه گیام چیزای خوب یادم نمیاد ... البت که کلا دوران کودکی خوبی نداشتم


یادمه 5-6 ساله بودم ، روز مادر بود ، ما اون موقع ها دستمون یکم خالی بود ... بابا و مامانم برای مادربزرگم ( مادر پدرم) یک لباس خریده بودن که دقیقا یادم نیست ژاکت بود یا یه چیز دیگه ... رفتیم خونه مادر بزرگم اینا ... همه بچه هاش بودن ، نوبت کادوی ما که شد ، کادو رو که باز کرد زیاد تحویل نگرفت ... خوب مهم نیست اصلا ... ولی بعد عمم کادوشو به مادربزرگم داد ، یه گردنبند بود با یک پلاک که روش نوشته بود مادر ... خیلی سنگین به نظر می رسید ، مادربزرگم که خیلی خوشش اومد ، همون موقع من به صورت مامانم نگاه کردم چشماش یک برق خاصی زد ...

همیشه وقتی یه چیزی برای مامان میخرم تو چشماش دنبال اون برقم ... که هیچ وقت ندیدم



همیشه با خودم میگم : وقتی برم سرکار ، پولامو جمع می کنم و یه دونه عین اون گردنبندو  برای مامانم میخرم


حالا یه گزینه دیگه هم به لیستم اضافه شده ...          سنگ قبر برای بابابزرگ

نظرات 5 + ارسال نظر
میم. دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ب.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

عزیزمممممممم اشکال نداره... اول اینکه هدیه ارزشش به قیمتش نیست اصل محبت قلبیه که پشتش خوابیده... دوم انشاالله که به امید خدا امسال یه کار مناسب و شایسته و پردرآمد پیدا میکنی و سال دیگه همون جوری که خودت دلت بخواد برای مامان هدیه میخری...
تو خونه ما این طور مرسومه که همه هر چقدر که بتونن روی هم پول میذارن و با اون هدیه میخریم... توی همه تولدا و روز پدر و مادر...

الـــــــــــــــــــــــــــــهی آمین ...

میم خیلی دوست دارم ...

شادی سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ق.ظ http://shalizareshadi.blogsky.com

سلام
مامانا خیلی کلک اندااا. رو در رومون میگن هیچی نمی خواد بگیریم براشون،پولامونو خرج نکنیم،برا خودمون چیز بخریم،اما واقعیتشو بخوای وقتی براشون کادو می گیریم خیلی دوس دارن کارمونو . اصن یه جورایی پیش بقیه بابت کادویی که گرفتن کلاس می ذارن. من اینو به عینه دیدمااا ...
پیشاپیش تولدشونو تبریک می گم . ان شالله سالهای سال سرزنده برکت خونه تون باشه.امین

ممنون شادی جان ، ان شاء الله خونه شما هم همیشه پربرکت باشه

آره بابا خیلی ناقلان

میم. چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:48 ق.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

مرتضی چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 ب.ظ http://gonjeshk2010.blogfa.com

سلام
با مطلبی جدید و زیبا منتظرتون هستم...

سلام برادر ... ممنون

انارک شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:36 ب.ظ http://anarakesorkh.blogsky.com


مادر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد