مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

اندراحوالات

سلام علیکم


الف )روزها رو خیلی معمولی پست سر هم میان . منم روال زندگیم الان مثل کسی شده که نوار قلبش نشون میده که مرده!! یعنی یه خط صاف ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ .


ب) دیروز یکی از بچه ها از پایان نامش دفاع کرد ، خیلی دلم میخواست برم اما کلاس زبان داشتم انقد شهریه اش زیاده که حیفم میاد غیبت کنم پولم هدر بره و گرنه علاقه خاصی ندارم به زبان ...  بگذریم ، شد 18.92 از 19 چون مقاله نداشت ... خیلی عالیه خوش به حالش ، البته یک شانس بزرگ آورد چون داور داخلیش نیومد!!! و یکی دیگه از گروه بازاریابی!!! رو گذاشتن داور داخلی ، نمیدونم شاید رشته مالی و بازاریابی خیلی شباهت دارن ... چون کارشو داده بود بیرون براش انجام بدن مدلشم نتونسته بود توضیح بده ، داور خارجی ازش پرسیده این متغیر چیه گفته نمیدونم ! تازه استاد مشاورش هم نیومده بود و یکی دیگه رو به جای خودش فرستاده بود. این را که میگم فکر نکنید من دارم تو یک از دانشگاههای محلات درس میخونما! نه این یک دانشگاه سراسری ( دولتی ) در تهران است!!!.  اون یکی دوستم که توی جلسه دفاع بود این اطلاعات رو بهم داد ، بهم میگفت بیا ما هم یه چیزی سر هم بندی کنیم بگیم! من بهش گفتم ما شانس نداریم نوبت ما که میشه آسمان می تپه 


ج) چرا انقد این فیلمای ماه رمضون کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش داره؟ سه ساعت راه رفتن ، رانندگی کردن و حرفای بیخود رو نشون میده ،آخه انقدم فیلم آبکی میشه؟ دقیقا مثل ستایش 2 میمونه که به شعور مخاطب توهین میکنه فکر نکنم کسی بتونه توی جهان فیلمی بسازه که توی یک قسمتش هیچ اتفاقی نیفته



نظرات 5 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:43 ب.ظ http://ploton.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری وقت داشتی به من هم سربزن خوشحال میشم
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

سلام، ممنون

من جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام
امان از این نمره های الکی برای دفاع
من واسه پایان نامه ام جون کندم. به معنی واقعی کلمه.نهایتا هم 18.6 دادن بهم. با دوتا مقاله تازه. خیلی ستم بود. بعد یکی با سمبل کاری 19 شد.
البته خوب حالا که میخوام ادامه تحصیل بدم اینکه خودم دقیق کار کردم خیلی به دردم خورد :)
انشالله شما هم موفق باشی

سلام علیکم... آره میبینی... دلسرد میکنن آدمو
عیب نداره 18.6 هم نمره خوبیه، خدا رو شکر که به دردت خورد، ان شاالله دکترا 20 بگیری

میم. جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:00 ب.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

سلام مرموز خانومی
غصه نخور زندگی خیلیامون همون خط صافه...
امان از این رغم استادا و دانشجوها... اما وقتی خودت زحمت بکشی برای کارت، پیش خودت و وجدانت روسفیدی و ارامش داری...
سریالارو نگاه نمیکنم چندین ساله... بس که حس کردم داره به شعورم توهین میشه...
موفق باشی عزیزم

سلام عزیزم ، میدونی قضیه زحمت نیست ، مهم اینه که استاد با تو ... بیخیال

سریالا رو هم خوب میکنی نگاه نمیکنی ، منم از سر بی تفریحی گاهی اوقات یک سرکی می کشم

میم. یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

یسنا یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:22 ب.ظ http://mybeautifulworld.blogsky.com/

من که خیلی وقته یه فیلم درست و حسابی ندیدم!
واسه پایان نامه ات هم امیدوارم موفق باشی

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد