مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

ادراک



برای من بعضی چیزا قابل درک نیست ، یعنی هرچی هم فکر میکنم بهش متوجه نمیشم و جوابی براش پیدا نمیکنم!


مثلا خیس کردن دمپایی WC و اینکه چطوری وقتی اون خیسه ، بعضی ها میتونن بپوشنش، بدون اینکه احساس خاصی داشته باشن؟


یک سوال دیگه هم جدیدا تو ذهنم شکل گرفته اینه که : توی این سطلهای بزرگ که شهرداری گذاشته ، گنج هست طلا هست چی هست که روزی حداقل 10 بار توسط افراد جست و جو میشه؟


یک سوال مهم دیگه هم هست ! این که چرا هرچی کارای من زیاد میشه تنبلی ام هم زیاد میشه؟


چرا بعضی ها وقتی که  تلفنی باهاشون صحبت میکنی مهربونن و رو در رو خشن و بلعکس؟


چرا من همیشه سر شونم پاره میشه؟


چرا وقتی من به بابام میگم : بابا چرا هرچی من میخواستم بهت زنگ بزنم تو گوشی رو بر نمیداشتی؟؟ بهم میگه حالت خوبه؟


چرا واقعا چرا؟؟


نظرات 4 + ارسال نظر
زهی سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:55 ب.ظ http://Khoone-E-Man.blogsky.com

واقعا چرا برا منم سوال شد الان؟؟؟!!!!
جواب یافتی خبرم کن!!!

شما هم جوابشو نمیدونی . این همه سوال هست بعد ملت موضوع تحقیق پیدا نمیکنن

میم. سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

سلام مرموز خانومی
من حتی اگه دمپایی مخصوص خلا هم نباشه و حس کنم خیسه یا نم داره محاله بتونم بپوشمش... واقعا یه جوریم میشه که نمیتونم بگم و خودت میدونی
سایر موارد هم به نظرم یه هم فکری و همایش با سایر دوستان باید بذاریم چون سوال خیلیا میتونه باشه
مرموز به نظرم واقعا گنجه بیا قرار بذاریم بریم ما هم یه بار یکی از این سطلارو بگردیم تا مشتریش بیشتر نشده
آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میدونی میم جان، اوج فاجعه اونجاست که داری منفجر میشی دمپایی خیسه... اینجاست که باید بین بد و بدتر یکی رو انتخاب کنی... آره باید یه جلسه هم اندیشی بزاریم

زری سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:38 ب.ظ http://asemam-abri.blogsky.com/

تو ندیدی من دیدم تو اون سطلا گاهی طلا هست یه پس مونده غذا تو یه ظرف ...یه تیکه نون تو نایلون میتونه گنج باشه دیدم که میگم خالی بندی نیست...من دیدم که میگم...نگاهمونو عوض کنیم حله همه چی

نه عزیزم، این ها با موتور بازیافت میان و یه چیزایی رو از تو سطلا جمع میکنن اما به صورت غیر رسمی... یعنی از طرف شهرداری نیستن، منم کنجکاوم ببینم این چیه که اینا دنبالشن
البته اون کسایی رو که گفتی من دیدم ولی من منظورم یه چیز دیگس

شادی چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:40 ق.ظ http://shalizareshadi.blogsky.com

جالب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد