مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

سلام ، خوبی؟

سلام . طاعاتتون قبول


*الان دقیقا دو هفته است که فصل 4 پایان نامه رو برای استاد مشاور فرستادم گفت آخر هفته که میشد دو روز بعد از ارسال فصل 4 من جواب میده اما الان دو هفته گذشته و هنوز دو روز نرسیده ... به ایمیلمم جواب نمیده ، زورم میاد زنگ بزنم بهش . میترسم ، میترسم ایرادی اشکالی داشته باشه ... حالم گرفته شه . آخه همیشه یه سوالایی میپرسه که آدم میمونه !


**میگن به احتمال زیاد سه شنبه عید فطر است ... عیدتون مبارک پیشاپیش ، من که سه تا روزه بیشتر نگرفتم این ماه امسال بعد از اون سالی که چشمامو عمل کردم ، اولین باریه که روزه هام این مدلی میشه ... اون سال یادمه تازه چشمامو عمل کرده بودم ، مامان بابا به شدت اصرار داشتن که نباید روزه ها رو بگیرم منم به شدت مصر که نه من باید بگیرم

یادمه رفتیم برای معاینه پس از عمل ... دکتر گفت روزه هاتو نگیر گردن من ... اون موقع انقد بزرگ نشده بودم که بفهمم هرکی رو تو گور خودش می خوابونن .. اون سال رو اصلا یادم نمیاد چند تا گرفتم ...


***یه سوالی داشتم در مورد پایان نامه او اینا ... هی تو فکر که از کی بپرسم! یاد یکی از دوستان افتادم ، تو وایبر براش نوشتم سلام خوبی؟ گفت نه ، تو خوبی!! . جویای نه گفتنش شدم گفت میخوام با پسردایی ام ازدواج کنم اما باباش پا جلو نمیذاره میگه پسر من نه کار داره نه سربازی رفته ... پسر هم قهر کرده رفته خونه خالش!

بهش گفتم صبر کن ان شاءالله درست میشه ، باباش که نمیتونه تا آخر عمر مخالفت کنه .. گفت مرموز، دوسش دارم!!

میدونین یاد چی افتادم ؟ یاد شش ماه پیش ... وقتی بهم گفت یک پسر رو دوست داره .. بعدم نمیدونم چی شد بینشون بهم خورد ...

دل آدما هم چه ظرفیتایی داره ها!  براش دعا کنید زودتر برسه به پسر داییش ... ان شاءالله هممون خوشبخت بشیم


اصلا یادم رفت که سوال داشتم مثلا!! هیچی دیگه الانم هنوز دنبال جوابم نمیابم ... دور زمونه طوری شده که به هیچ کس نمیشه گفت حالت چطوره ! والا!

نظرات 13 + ارسال نظر
مینو شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:37 ب.ظ

سوالت چی بود؟
شاید ما بتونیم جواب بدیم.
راستی عاشق شدن دوست عجیب نیست. آدما کلا اینجوری هستن.وقتی مطمپن بشن ی رابطه سر انجام نداره و طرف واقعا دوسشون نداره عاشق گزینه بعدی میشنعشق اصله جانم

وای چقدر خوشحالم کردی اومدی اینجا .. تنکیو وری ماچ ایندید

این جمله ای که گفتی رو چقد دوست داشتم! فکر کنم 5 بار خوندمش تا درکش کردم ، واقعیت داره ها . ببین تکلیف من که هیچ گزینه ای ندارم چیه مینو جون؟ حالا اونا چند تا گزینه دارن ، این نشد میرن بعدی. من مجبورم اولی که اومد سریع بگیرم یقشو

سوالم این بود که باید پروپوزالمو تو ایران داک ثبت کنم یا صبر کنم بعد از دفاع پایان ناممو تو ایران داک ثبت کنم؟

نادم یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

غیرتی شدن به هارت و پورت کردن و گیر دادن و جاسوسی کردن نیست،

غیرت یعنی ...

زن مورد علاقه ات هیچ وقت احساس تنهایی و بی پناهی نکنه...

مرتضی یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ق.ظ http://www.gonjeshk2010.blogfa.com

با سلام
با یه مطلب جدید در وبلاگ "حرف حال" ، منتظر شما هستم.
موفق باشید[گل]

سلام علیکم، ممنون که خبر دادید

مینو یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام عزیز. ممنون از خوش آمدگویی گرمتون.
زمان ما که اینجوری بود بعد از دفاع اطلاعات رو ثبت می کردیم اما الان دختر خالم که دانشگاه علامه است میگه باید خودمون بروبزال رو ببریم ایران داک ثبت کنیم.
میدونی دوستم من تو این ۳۰ سال عمر فهمیدم که آدما بدون امید نمی تونن ادامه بدن و عشق به آدم امید میده حالا اون عشق نباید حتما به جنس مخالف باشه البته در شرایط موجود(کمبود یا بهتر بگم نبود جنس مخالف لایق).میتونه به خدا باشه که خالق عشق یا در مراحلی که ما میتونیم درکش کنیم به دیگر مخلوقات خدا

سلام، من دیگه آخرای کارم اگه خدا بخواد شهریور یا مهر دفاع میکنم، دیگه میزارم بعد از دفاع ثبت میکنم... فعلا که نمیدونم این استاد مشاور چرا اینجوری میکنه، امروز زنگ زدم گفت نیم ساعت دیگه زنگ بزن نیم ساعت دیگه زدم قطع کرد. اوووف
ولی ممنونم که جوابمو دادی بلاخره الان به یک جوابی رسیدم.

بله حق با شماست، کاش بقیه هم اینو درک میکردن

مینو یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:02 ب.ظ

بهتون تبریک میگم.
کلا دم دفاع برا همه اینجور مشکلات هست .
شما به تموم شدنش فک کن
شاد و موفق باشید

ممنون خانم دکتر

اگه اساتید همکاری کنند انقدر به دانشجو فشار نمیاد.. کلا این حق رو برا خودم میدونم که حلالشون نکنم، خدا رو شکر این حق هست وگرنه چون زورم بهشون نمیرسه دق میکردم

میم. یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:36 ب.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

(کمبود یا بهتر بگم نبود جنس مخالف لایق) کلی خوشم اومد از این جمله، چون من به شدت دچارشم
* خدا این استادتو به راه راست هدایت بکنه... بگو آمین... انشاالله خدا خودش کمک کنه زودتر پایان نامه ت به سامان برسه با یه نمره عالی
** منم عیدو به تو خونواده محترم تبریک میگم عزیزم و التماس دعا دارم... طاعاتت قبول حق
*** با وجودی که کلی رمان عاشقانه میخونم اما به عشق اعتقادی ندارم... یعنی این عشقا عشق نیست یه سرگرمی برای گذران روزهاست... یعنی فکر کن مرموز بانو بخوای به پسری تکیه کنی که نمیتونه حرفشو بزنه و از خونه پدری قهر میکنه میره... قراره فردا روزی تو زندگی مشترکشون مشکلی پیش اومد بازم قهر کنه... عجبا

* آمین، ای خدا یعنی میشه... به خدا بین زمین و آسمون بودن حس بدیه که متاسفانه استاد محترم درک نمیکنه
** قربووونت برم عید شما هم مبارک
*** تازه گفته ساکم میبندم میرم! منم به دوستم گفتم به شازده بفرمایید من یه مرد میخوام بهش تکیه کنم نه یکی که تا یک مشکل پیش اومد ساکشو ببنده بره... دوستم میدونی چی گفت؟ گفت میدونم اینارو اما دوسش دارم...

زهی یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ب.ظ http://Khoone-E-Man.blogsky.com

این عشقای پشت سر هم چرا برا ما پیش نمیاد والا!!؟؟؟؟
یعنی دلم میخواد بعضی از اساتیدو کلشونو بکنم نصب کنم رو دیوار



عیدت مبارک پیشاپیش

همون خواهر

ای جانم خشن

عید شما هم مبارک، آرزوی بهترینها رو برات دارم زهی جووونم

میم. سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:00 ق.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

اومدم عید دیدنی بانو

ای جانم عزیزم، خوش آمدی

زری سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:34 ب.ظ http://asemam-abri.blogsky.com/

اخه این داییش دلیل داره میگه نه..ایندوست شما عجب ادمی هستا خوب یکم فک کنه پسری که قهر میکنه میره خونه خالش پس فردا همین مدلی میخواد با مشکلات دستو پنجه نرم کنه ایا؟
چشماتو عمل کردی چرا؟باید بهم بگی کنجکاوم...
پایانامهت امیدوارم خوب پیش بره

والا منم بهش گفتم، نمیدونم استدلالش اینه که دوسش داره همین!

مشکل داشت خواهر ، چشمامون عمل کردیم... به همین سادگی

ممنون عزیزم ولی فعلا که اصلا پیش نمیره

شادی چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:58 ق.ظ http://shalizareshadi.blogsky.com

سلام مرموز جان
عید فطر رو تبریک می گم . ان شالله قبولی طاعات و عباداتتون.

سلام عزیزم، عید شما هم مبارک باشه... برای شما هم به همچنین

زری چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ http://asemam-abri.blogsky.com/

مرموزی جان خوب شد گفتی که چشمات مشکل داشته و عمل کردی اخه من فک کردم از سر تفریح عملشون کردی


یه راه خوبی بود برای جواب ندادن

یسنا جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:51 ب.ظ

میم. یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:13 ب.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

سلام سلام صد تا سلام مرموز جونم
چه خبر از پایان نامه؟؟؟؟؟؟؟ تونستی استادو پیداش بکنی؟؟؟؟؟

سلام میم جونم... دعا کن آقاهه بهم جواب بده... خسته شدم

==≠====================
دوستم بلاخره جوابمو داد، گفت فردا ساعت یک و نیم برم پیشش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد