مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

کــــــــــــــمک ، من اشتباه کردم...

سلام.

نمیدونم باید چی بگم .. احساس خر تو گل مونده رو دارم


دیروز انقد خوشحال بودم که سجده شکر به جا آوردم امروز انقد شرمنده و پشیمونم که خدایا غلط کردم از دهنم نمی افته


واقعیتش اینه که من تو نتایج یکی از آزمونای پایان نامم دست بردم ، خوب چی کار می کردم؟ نرم افزاری که من برای تخمین استفاده کردم محدودیت داشت و این آزمون رو انجام نمیداد ... تمام تلاشمو کردم که یک نرم افزار دیگه رو یاد بگیرم ولی سخت بود و دوما یک میلیون خورده ای باید هزینه کلاس میدادم و هیچ کلاسی هم در این زمنیه برگزار نمیشد .... منم نتایج رو دست کاری کردم . واقعیتش اینه که اکثرا این کار رو میکنن ، نمیدونم شاید دارم توجیه میکنم ولی دیگه خسته شدم .. اون موقع توجیه ام این بود که همه این کارو می کنن و من هم باید تموم کنم این پایان نامه لعنتی رو.. باورتون میشه از ساعت 3 تا حالا یک کیلو کم کردم؟ شدم 48 کیلو!!! ضربان قلبمم پایین نمیاد


دیروز که استاد بهم وقت داد که بعد از یک ماه کارمو ببرم پیشش ، از خوشحالی سر از پا نمیشناختم ... ای خدا ، خوشی های این دنیا چه زودگذرن

امروز که گفت فایل کارتو باید بفرستی ببینم ، باید نتایج آزمونتو تایید کنم ، دنیا رو سرم خراب شد


الانم نمیدونم باید چی کار کنم ...  فایلو براش می فرستم ، یعنی میشه خدا آبروی من رو بخری، خدایا میشه وقت نکنه ببینه مثل این یک ماه گذشته؟ ... کاری از دست هیچ کس ساخته نیست جز خودت خدا ... آبروم میره ، غلط کردم ...


آخه این چه کاری بود من کردم؟!  میشه برام دعا کنید که به خیر بگذره؟

نظرات 13 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام
توکل به خدا کن. ان شالله خودش پشت و پناهت خواهد بود. نگران نباش.

سلام عزیزم، مرسی دوستم، دعا کن آبروم نره

یسنا چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:03 ق.ظ http://mybeautifulworld.blogsky.com/

خداوند حامی و پشتیبانت باشه دختر با این جسارتی که داری
با گربه و سوسک و قورباغه شوخی!!! با استاد هم شوخی مرموز!؟



اصلا فکر اینجاشو نکرده بودم... میخواستم سر استاد رو هم گول بمالم نشد

مینو چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام مرموز جونم.الان بهتری؟
خانمی راستش من اصلا باور نمی کنم شما این کارو کرده باشید.
چون این عمل به این سادگی ها هم نیست. شما با این نتایج دفاع میکنید وبا مدرکش کار میکنید اونوقت با پولی که میگیرید زندگی میکنید و این یعنی خراب کردن دنیا و آخرت چون اون پول از مسیر درستی به دست نیومده.
دوست عزیزم من اهل نصحیت نیستم فقط چون نوشتی، من باب راهنمایی از طرف خواهر کوچکت بود.
امیدوارم جسارت من را ببخشید دوست خوبم.

سلام عزیزم .ممنون مینو جونم ، نه واقعیت رو گفتی ، اتفاقا خودمم بهش فکر کردم

به نظرت چی کار کنم الان؟ سرم درد میکنه خیلی خیلی

مینو چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:01 ب.ظ

عزیزمی.
به نظرم به استادت بگو ی جای کار اشتباه کردی و دوباره اون نتایج ارائه شده را به دست نمیاری.
بعد راجع به مشکلی که با این نرم افزار داری صحبت کن و ازشون راهنمایی بگیر.
شاید کسی رو بشناسن که بتونه با اون نرم افزار جدیده کار کنه.
شایدم بشه تو پایان نامه ایراد این نرم افزار رو توضیح داد و ی طوری خود استاد جمعش کنه.
خلاصه دوست گلم به نظرم راه راست کوتاه ترین راه به مقصده

ممنون عزیزم. همه اصلاحات رو انجام دادم دوباره فایل ها رو فرستادم امیدوارم متوجه نشه ، زنگ هم زدم بهش گفتم تو محاسبات اشتباه کردم گفت بفرستم ببینم!!

زهی چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:42 ب.ظ http://Khoone-E-Man.blogsky.com


وای مرموز جون تو و اینکارا؟؟
اشتباه کردی
مینو هم به نکته ی درستی اشاره کرده
اینو بدون خدا ستار العیوبه دعا میکنم آبروتو حفظ کنه
و اینو بدون غصه خوردن کاری رو از پیش میبره
توکل کن بهش

راستی حتمن بهمون بگو چی شد؟؟

ممنون عزیزم ، خیلی شرمندم

منتظرم واکنش استادم ، تو برزخم انگار ، دعام کن زهی جوون

یسنا چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:22 ب.ظ http://mybeautifulworld.blogsky.com/

از دیروز تا حالا خیلی تو فکرتم عزیزم!
چکار کردی؟ راه حلی به ذهنت نرسید؟

قربونت برم ، چند روزه اینترنتمون قطع شده الانم تو کافی نتم..
فایل ها رو همه رو اصلاح کردم ، زنگ زدم بهش گفتم تو محاسبات اشتباه کردم اونم قرار ببینه و نظرشو بده ... حالا نمیدونم میفهمه یا نه

فقط امیدوارم آبروم نره

مینو جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام عزیزه دلم
من تو وبلاگم برا شما پیام گذاشتم اما انگار ثبت نشده بود.
ببخشید.
خانومی به نظر من احتیاج نیست شما ماجرا را کامل برای استادتون تعریف کنید.
مثلا میتونید بگید تو محاسبات اشتباه کرده بودم و حالا که متوجه شدم نتایج قبلی که درستم بود به دست نمی آرم.مثلا تو برنامه هایی که ما مینویسیم ممکنه ی ضریب اضافه یا کم بنویسیم. شما خودتون تو رشتتون استادید حتما ی طوری که همه حقیقت رو نگفته باشید و دروغم نگفته باشید میتونید قضیه رو مثبت جمع کنید.
توکلتون به خدا باشه دوست گلم.خدا خودش حواسش هست و آبروی بنده هاش براش خیلی مهمه.

مینوی عزیزم نمیدونم چه جوری باید ازت تشکر کنم ... خیلی لطف کردی امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق باشی
به توصیه ات عمل کردم ، منتظر نتیجه ام

مینو شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:03 ب.ظ

عزیزه دلم مطمئنم خدا بهتون کمک میکنه.
خیالتون راحت، چون خدا خودش این فرصت جبران اشتباه رو بهتون داده خودشم حواسش به بقیه اش هست.
در هر صورت شما پیش خدا عزیزتر شدید.
موفق و سربلند باشید.

توکلم به خداست دیگه... هر چی خدا بخواد
بلاخره کار اشتباهی انجام دادم باید تاوانشم بدم ولی امیدوارم به رحمتش

مینو جونم واقعا ممنونم

میم. یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:45 ب.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

اللهم یا واسع الرحمه، ارحم لی
مرموز جونم سلام عزیزم... الان مطلبتو دیدم... امیدوارم به لطف خدا مشکلت به خیر و خوشی حل بشه خانومی

منتظرت بودم اتفاقا نگرانت شدم خانووما
جمله اولت خیلی بهم آرامش داد... ممنون عزیزم.. امیدوارم

شادی دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام
خوبی مرموز جان؟
چی شد؟ چیکار کردی خانومی؟ حل شد؟
ان شالله که به خیر می گذره گلم

سلام شادی جان.. ممنونم

فعلا هیچی استاد عزیز باید نظر بده که فعلا سکوت کرده

میم. سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:19 ق.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

خوبی مرموز بانو؟؟؟ چه خبر از استاد و پایان نامه؟؟؟ خبری نشده هنوز؟؟؟
انشاالله که همه چی خوب پیش بره

الحمدالله بهترم خبری نیست.. بلاتکلیفم

این دفعه من واقعا اشتباه کردم و قبول دارم ولی در کل این استاد خیلی منو اذیت کرد.. این هفته باید پایان نامم تموم میشد که با اشتباه و تنبلی خودم اینطوری شد

میم. سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:00 ب.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

شکر خدا که خوبی... هر چی که بود گذشته... تجربه شد برای کارای بعدی و توی همه مراحل زندگیت... استاده هم مجبوره تو همین روزا جواب بده تا به سال تحصیلی جدید نخوره... اگه نه کارای خودشم سنگین میشه... میدونی این پایان نامه ها برای خودشون هم امتیازه... پس مجبوره زودتر نتیجه شو بگه... توکلت به خدا باشه

امیدوارم

مینو شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی؟
چه خبر از استادت؟

سلام عزیزم ، قربونت برم ... خبری نیست فعلا ، به محض اینکه واکنش نشون داد پست میزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد