مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

سرانجام تقلب

داستان از اونجا شروع شد که من تقلب کردم تو آزمونام و استادم خواست که نتایج آزمونارو خودش شخصا ببینه ...


واقعا هفته وحشتناکی بود ولی به لطف دوستای مجازی عزیزم این دوره رو گذرونم ... مینو ، میم ، زهی ، یسنا و شادی ممنونم ازتون  ... مینو جان اگه اون حرفا رو بهم نمیزدی من هیچ وقت جرئت و شجاعت این کارو نداشتم که اشتباهمو تصحیح کنم .. ممنونم ازت


بعد از تماسهای ایمیلی و تلفنی ، امروز استاد ایمیل داد که میتونی کارتو بفرستی برای دفاع اگه موردی بود تذکز میدم بعدا.. میدونم که وقت نکرده ببینه ، به خاطر فشار های من اینو گفته ولی به هر حال از اینکه اشتباهمو جبران کردم واقعا خوشحالم 


البته میدونید بعضی چیزا هم برام روشن شد ...

اصلا فکرشو نمیکردم که دوستای واقعیم پشتمو خالی کنن ! حتی حاضر نشن دلداریم بدن .. یه جا خوندم وقتی به یکی محبت میکنی نباید توقع کنی ، باید ببینی اون کار خوبی که انجام دادی چه تاثیری رو خودت گذاشته ... طبق این حرف منم نباید توقع داشته باشم ولی باور کنید خیلی سخته .. اینکه تو یک عالمه از وقتتو برای یک نفر بزاری وقتی ناراحته به حرفاش گوش بدی دلداریش بدی اما وقتی احتیاج به کمک داری اصلا به روی خودشم نیاره وقتی هم بهش میگی مستقیما بهت بگه: عزیزم من وقت ندارم!! سرم شلوغه ...  خدا کمکم کن که انقد روح بزرگی داشته باشم که از دیگران توقعی نداشته باشم


وقتی به خانوادم گفتم که چه اتفاقی افتاده هر کی یه عکس العملی داشت که واقعا برام جالب بود ..


مامانم که دلداریم داد گفت نگران نباش  ، بابام که اصلا انتظار نداشت یه خورده به من نگاه کرد همین!! بعد چند دقیقه سکوت گفت یه کاری کردی پاش وایسا

داداشمم گفت تو که جرئت این کارا رو نداری چرا انجام میدی؟

مامان بزرگم که عاشقشم !! گفت برو سرتو بزار تو سجده بگو العفو ...


==================================================


1) خدا جونم ممنونم که آبروی من بی آبرو رو خریدی ، البته میدونم که دعاهای بقیه مخصوصا نذر مامان و اللخصوص مامانبزرگ تاثیر داشته وگرنه وضعیت من که معلومه


2) یک کتاب دانلود کردم گناه شناسی آقای قرائتی ... فکر نمیکردم خوشم بیاد ازش ولی خوشم اومد مخصوصا اونجایی که درباره " حب " صحبت میکنه


3) بازهم از شما دوستای گلم تشکر میکنم ... خیلی دوستون دارم

نظرات 6 + ارسال نظر
میم. چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 ب.ظ http://i-am-mim.blogsky.com/

خدا رو شکر که همه چی به خیر گذشته... انشاالله که خبر نمره عالی و یه دفاع موفق رو بهمون بدی خانومی...
«مامان بزرگم که عاشقشم !! گفت برو سرتو بزار تو سجده بگو العفو ...»
منم عاشق مامان بزرگت شدم... به بوس بزرگ از طرف من از لپش بگیر...
ریلکس باش و استرسو از خودت دور کن خانومی... میدونم به حرف ساده است اما میشه تلاش کرد براش... این روزا هم میگذره

سلام ، ممنونم عزیزم :-* ان شاءالله همونطوری که گفتی بشه :-*

میم جونم، با اینکه ندیدمت اما گرمای وجودتو حس میکنم همیشه... خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم... همیشه بهم آرامش میدی :-*

یسنا پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ق.ظ

خیلی خوشحالم که ختم به خیر شد غزیزم
در مورد دوستات هم اصلا ناراحت نباش مرموز! زندگی به من یاد داد جز خودم نباید از هیچکس انتظارِ هیچ چیزی داشته باشم

منم خوشحالم که اینجا دوستای خوبی مثل شما دارم

راست میگی نباید انتظار داشت ولی از اون ور خیلی سخته.. دیگران باید از توانتظار داشته باشن ولی خودت از اونا نه

مینو پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام عزیزه دلم
نمی دونم چرا بعضی از نظرات من برای شما ارسال نمی شه
بگذریم!
دوست مهربونم خیلی خیلی از اینکه شنیدم در شرف دفاع هستید خوشحال شدم و از صمیم قلب بهت میگم عزیزم که خیلی دوست داشتم منم می تونستم تو جلسه دفاعت شرکت کنم و از نزدیک شاهد موفقیتت باشم و کلی برات دست بزنم
من مطمئن بودم گلی که اتفاق بدی نمی افته چون "ان الله یحب توابین"
انشالله همیشه خوش خبر باشی عزیز

سلام عزیزم، ممنونم

کاش بودی... منم بعد از دفاع بغلت میکردم

فاطمه صفرپور پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:27 ب.ظ http://6816.blogsky.com

خب خداروشکر

سلام خانومی،ممنون از حضورت

سلام فاطمه جان ، منم ممنونم از حضور شما

زری پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ب.ظ http://asemam-abri.blogsky.com/

دوستان مجازی از دوستان واقعی بهترند میدونی چرا؟چون دنیای مجازی مثل دنیای واقعی پر از دل مشغولی نیست.. به.واسه خوب بودن باید تلاش کرد هیچ تلاشی هم بی نتیجه نمیمونه میدونم که میتونی به درجه ای برسی که در برابر کارای خوبت از کسی توقع نداشته باشی...در واقع اگه ادم عادت بکنه که کار خوب و نیک انجام بده مطمینا به اون درجه میرسه..البته نمیدونم میشه به اون جایی رسید که ادمی کارای خوبی انجام بده و توقع نداشته باشه خدا بهش پاداش بده...نمیدونم اصلا همچین چیزی میشه؟امیدوارم که بشه و ماتمام کارای خوبمونو فقط به خاطر اینکه کار خوب پسندیدس انجام بدیم

سلام زری جان.. من اینجا رو دوست دارم چون تنها جاییه که خودمم
خوب بودن سخته خیلی سخت

شادی سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام
تبریک می گم که کارت ختم به خیر شد . امشالله موفقیت های بعدیت رو ببینیم.

سلام .. ممنون شادی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد