مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

فردا ، همان روزی که منتظرش بودم



فردا ساعت 9 صبح دفاعه ... برام دعا کنید

نظرات 7 + ارسال نظر
سعیده سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:59 ب.ظ

ایشالا خوب پیش میره

ان شاءالله

شادی چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:55 ق.ظ

توکل به خدا.
تو زحمت خودت رو کشیدی ،بقیه کارها رو بده دست خدا.ان شالله تنهات نمی ذاره.
از دیروز به یادتم شدیدا.
موفق باشی دوست من


شادی چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ق.ظ http://shalizareshadi.blogsky.com

سلام عزیزم الان اومدم خونه. دلم خواست ازت خبر بگیرم که اومدم.
چه خبر؟ چی شد گلم؟ باموفقیت به اتمام رسید مراسم دفاعت؟
امیدوارم . ان شالله با درجه عالی.

سلام شادی جونم ... شرمندم .. باید زودتر اینجا خبر میزاشتم ولی یه ... بیخیال ..

دوست دارم

مینو چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:40 ق.ظ

سلا عزیز
خوبی؟
خیلی خیلی تبریک می گم.
چه خبر؟ خداروشکر که راضی بودی؟
من به یادت بودم و برات دعا کردم.
انشالله مدارج بالاتر

سلام عزیزم

خیلی لطف کردی .. ان شاءالله خداوند همیشه یاور و همراهت باشه

سعیده پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ب.ظ

خوب دیروز چی شد؟

به لطف خدا و دعای دوستان ، عالی بود

شادی پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:32 ب.ظ

مرموز؟ گلم؟ چی شده؟ چرا نیومده ای هنوز؟

هیچی خواهر ، خوبم .. دچار افسردگی بعداز پایان نامم

مینو جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام عزیز
خسته نباشی، خوبی؟
مجدد تبریک میگم عزیز

سلام عزیزم

ممنونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد