مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

دختر عمه عروس ..

مامان برا عرفه رفته مشهد ، جمعه هم نامزدیه دختر عمه است .. الهی خوشبخت و سپید بخت بشه


بابا از کمالات داماد از عمه پرسید ، پدر تحصیل کرده لندنه و خونه 400 ، 500 متری دارند ، پسر هم استاد دانشگاست ، قد بلند .. عمه چند تا سوال تخصصی هم پرسیده از جملات حضرت علی و آقا داماد ما همه را با توجه به فرازهایی از نهج البلاغه و دعای کمیل پاسخ داده ..   امیدوارم همونی باشه که دختر عمه میخواست ..    

دختر عمه عکس من خواستگار زیاد داشت چرا نداشته باشه خوش قیافه ، متدین ، اجتماعی ، فعال و خانواده شناخته شده و فرهنگی ... 

با اینکه دختر عمه زیاد با من حال نمیکنه ولی من از ته ته ته قلبم براش آرزوی خوشبختی میکنم ... یه زندگی خوب و شاد


این اطلاعات رو دیروز به دست آوردیم ، دیروز عمو با کمک عمه گوسفند قربونی کردن و همه رو دعوت کرده بودند که من و بابا با هم رفتیم ...  نمیدونم چرا احساس میکنم وقتی میرم یک منم ولی وقتی برمیگردم صد من!  از سوالاشون خسته شدم

میخوای دکترا بخونی ؟ میخوای بری سر کار ؟ کجا میخوای بری؟ چرا حجاب داری؟ به خاطر مامانته؟ حتما دکتری بخونیا.. حالا چی کار میکنی؟ میخوای شوهر کنی؟ چرا شوهر نمیکنی؟  و ...


میخواستم داد بزنم : به شماها چه ! بلاخره یک کاری میکنم دیگه ... اه

نظرات 3 + ارسال نظر
سعیده دوشنبه 14 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:28 ب.ظ

چرا دخترعمه با تو حال نمی کنه؟

واقعا بعضیا با سوالاشون آدمو دیوونه می کنن.
انگار باید همه چی زندگیتو واسشون توضیح بدی!

بعضی آدما با بعضی از آدما حال نمیکنن دیگه

به خدا دیوونه شدم از برخوردشون ... مخصوصا اینکه هی میگن چرا شوهر نمیکنی؟ انگار دست منه! خوب کسی نیست من چی کار کنم؟؟

شادی دوشنبه 14 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ب.ظ

ان شالله یه روز عروسی خودت با یه آقایی که در شان خودت باشه ،کسی که آرزوی قلبی ات هست. آمین
مبارک ایشون هم باشه.


ان شاءالله شادی جونم برای شما هم

سعیده جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:28 ب.ظ

پس یعنی اگه کسی باشه شوهر می کنی

اگه مورد خوبی باشه چرا که نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد