مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

اسم من!


تا حالا به اسمتون فکر کردید؟  اسم واقعیا نه اسم مستعار..  

داشتم فکر میکردم چقد اسممو دوست دارم برعکس بچه گیا که همش به مامان غر میزدم که این چه اسمیه برا من گذاشتید؟!  مامانمم میگفت من میخواستم بزارم نرگس بابات نذاشت..  

بعدم رفتم تو فاز تغییر اسم اول نرگس بعدم شدم پرستو..  اما سخت بود هیچکس  منو نرگس و پرستو صدا نزد! ..  بعدم از سرم افتاد تا همین زمان


الان همش تو این فکرم که میشه یه روز من لایق اسمم بشم؟  آقا خیلی سخته..  قدیما به آدما به خاطر ویژگی های اخلاقی یا ظاهری یه لقب میدادن.. از لحاظ ظاهری که من لقب خورم ملسه  که همین الانشم گاهی اوقات برادران عزیر و حتی گاهی پدر من رو مفتخر میکنن به این القاب...  یاد گرفتم منم بخندم باهاشون، عکس کودکیا که از حرفاشون ناراحت میشدم.  مایه شادی دیگران بودن افتخاریه که نصیب هر کسی نمیشه



تبصره: دنبال اسم منی؟  برو سوره فجر آیه 28

تبصره دوم : این وبلاگ رو خیلی وقت پیش ساختم با اسم مرموز..  اصلا خودمم یادم نبود که همچین جایی رو دارم! 

نظرات 4 + ارسال نظر
بانوی ماه چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 ب.ظ http://mid-day-moon.blogsky.com/

سلام
اتفاقا من زیاد فکر کردم چون هیچ وقت اسمم رو دوست نداشتم
اسمم خیلی زیاده. و توی فامیل و اطرافیان از اون زیادتر.
چیزی که بدم میومد تصویر ذهنی من از اون هم نام های خودم بود.
مثلا یه دختر هم اسم من و هم سن من که هرچی میدیدمش اشک و آب بینیش قاطی بود!! خوب فکر کن تصویر بدیه !!
ولی حالا دیگه بعد از این همه سال باهاش کنار اومدم
فقط میدونم اسم بچه ام هرچی باشه اسم روز نمیذارم مثل چند سال پیش که از هر 10 تا دختر 8 تا باران بودن !!

سلام بانو جان
اسم منم زیاده تو فک و فامیل دوست و آشنا ... دوست داشتم اسمم فقط مال خودم بود..
آره ما هم باران داریم به نظرم انتخاب اسم مرحله مهمیه! امیدوارم بتونیم اسمای خوب برای بچه هامون بذاریم

امین پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:13 ق.ظ http://over.blogsky.com

سلام خوبی
یعنی اینکه گفتی و چقدر قشنگ آخرشم اسمتو نفهمیدیم
دست اخر عجب جایی گفتی بریم دنبال اسمت
از دست تو

به به
اسمت مرضیه اس یا راضیه
ولی فکر کنم مرضیه باشه
اسم قشنگیه خو

سلام، خوبم خدا رو شکر ، ان شاء الله شما هم حالتون عالی باشه

آقا بده یه ثوابی هم ما ببریم ؟
احسنت درست حدس زدی آقا امین

سعیده پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام. اسمت خیلی خوبه که. من دوس دارم.
اسم یکی از دوستای صمیمی و قدیمی منم همینه

سلام سعیده جان.. کودک بودم و جاهل

ان شاءالله منم مجازا دوست خوبی باشم برات

شادی پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:35 ب.ظ

مرضیه
وای عزیزم
اسم یکی از دوستای عزیز و خیلی نزدیک منه همچنین. یه دوست که خاطرات خویب باهاش دارم . بعد از گذشت 9سال از دوران دانشجوییمون,هنوزم باهم تلفنی درتماسیم.
منو به یاد اون آورد اسم قشنگت
چه حس خوبیه که اسم واقعیت رو بهمون گفتی.
همیشه برام جای سوال بود که اسمتون چیه.
حس خوبی به من یکی دادید.
همیشه راضیه مرضیه باشی انشالله

چقدر خووووب

امیدوارم سالهای سال دوستای خوبی برا هم باشید

شادی جوووونم این پیامت واقعا برام ارزشمنده چون یه حس خوبی داره که منم حسش میکنم، عزیزم ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد