مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

لبیک..


تا جهان باشد و بوده است که داده ست نشان میزبان خفته به کاخ اندر و مهمان به تنور؟ سر بی تن که شنیده است به لب آیه ی کهف یا که دیده است به مشکات تنور آیه ی نور؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
مرموز یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:14 ق.ظ

شعرش از نیر تبریزی...

شبکه آموزش نشون داد، امیر حسین مدرس تو همایش پیر غلامان حسینی سال85 خوندش...

میخواستم شعرشو پیدا کنم.. اما هر چی فکر کردم چیزی از شعرش یادم نیومد جز عبارت سر مهمان به تنور، پیش خودم گفتم مگه ما کس دیگه ای رو هم با این شرایط داشتیم ؟.... تو گوگل سرچ کردم همونو شعرشو آورد... شعر کاملش نیست ولی این دو بیتیه که میسوزونه دل آدمو.

یا امام حسین

امین چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:49 ق.ظ http://over.blogsky.com/

سلام خوبی راضیه یا مرضیه عزیز
خدت گفتی اسمتو درست حدس زدم نگفتی که کدوم یکیشه دقیقا
منم نمیدونم خب
خوبی دیگه , سلامتی

سلام آقا امین... خوبید؟ الحمدالله منم خوبم

فرقی نداره که.. اینجا دنیای مجازیه..

مرضیه هستم ان شاءالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد