مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

همه چی درست میشه

کل شی سیصبح موافق


Everything is gonna be ok


گفتنش راحته اعتقاد داشتن بهش سخت 


==============================


بعضی وقتا دلم میخواد منم مثل این پیوندهای این بغل برم و دیگه نیام.. 


توی واقعیت باید باشی نمیشه که بگی خداحافظ من رفتم،  ولی اینجا رفتن فقط چند ثانیه طول میکشه


مینو که حذف کرد،  میم هم که نمینویسه دیگه،  زهی و زهر مار عسلی هم همینطور،  یسنا هم که نیست چندوقته


اما خوب شادی هست سعیده هست :-) ... امیدوارم هر جا هستید خوب و خوش باشید


============================


نمیدونم، من نبودم توی اون شرایط. .  ولی حتما این تازه ازدواج کرده ها از اینکه عکس پروفایلشون رو یه عکس دونفری بزارن که تو بغل هم هستن خیلی لذت میبرن،  کیف داره نه؟   نمیدونم..  والله به ما که یاد دادن این عکسا خصوصیه...  


============================


پایان نامه رو دادم صحافی. .  دیروزم تحوبل دادمو خلاص،  کلا راضی هستم البته اگه از اینکه فرمولا تو پرینت ،  چاپ نشد بگذریم بقیه چیزا خوب بود. .  استاد راهنما هم دوباره مدیرعامل شده. .  یعنی الان مدیر عامل دوجاست..  بابا میگه چرا بهش نگفتی بزارتت سرکار؟  چیزی نداشتم جوابشو بدم،  برای من رو زدن به این و اون خیلی سخته..   خدا بزرگه ان شاءالله کارم پیدا میکنم. ،  اطرافیان کم کم صداشون داره در میاد 

دلم برا معصومه تنگ شده یادمه همش بهم میگفت مرموز اینا هی به من گیر میدن،  تو داری ارشد میخونی راحتی از این حرفا. . راست میگفت



خدا بزرگه.همه چی درست میشه


+ پیوست 1 =  قربون حواس جمع!  یک امضا رو نگرفتم،  شنبه باید دوباره برم دانشگاه

نظرات 6 + ارسال نظر
مینو جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام بر مرضیه خانم گل.
خوبی عزیزم.
شرمنده یهو رفتم و دیر به دیر اومدم دوست گلم.
گفتم برات پیام بذارم که ما مرضیه خانم خودمونو فراموش نمیکنیم و حواسمون بهش هستو خیلیییییییی دوسش داریم.
مرضیه خوب به استادت مستقیم نگو.
مثلا بگو دنبال کار میگردم و دوست دارم ی جا باشه تجربه کسب کنم و ی کم احساس استقلال بکنم بگو دوست دارم از ی جا شروع کنم.
عزیزه دلم این همه درس خوندی مردم همینجوری کار پیدا میکنن دیگه
بازم میام بهت سر میزنم دوست نازنینم

سلام مینو جوووونم، فکر کردم دیگه نمیای اصلا باورم نمیشه اومدی، وبلاگتو که حذف کردی خیلی ناراحت شدم

منم هیچ وقت مینو عزیزم رو فراموش نمیکنم

عزیزم آخه بعضی اوقات اصلا رفتار خوبی ندارن، یادمه دفعه پیش به یکی از بچه ها گفت مگه من بنگاه کاریابیم! بیچاره حق داره، میدونی روزی چندبار بهش میگن

بیا حتما پیشما، ان شاء الله خوشبخت بشی خواهر

شادی جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام مرموز عزیز
خوبی خانمی؟
شاید دوستات در سکوت می خوننت . بعضی ها عشق شونه که بخونن ولی کامنت نذارن. اینم یه مدلشه. بهرحال ما که ارادتمندیم.
برا کار پیدا کردن هم توکلت به خدا باشه. یه تلاشی هم اگه بکنی بد نبست. بهرحال امیدوارم همیشه راشی و خرسند و خوشحال باشی.

سلام شادی جان، ما مخلصیم

ممنونم عزیزم... بله تلاش جای خود سپس توکل

ان شاءالله دلشاد باشی

مینو جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:44 ب.ظ

فدای دوست خوبم.
میام بهت سر میزنم.
یادمه ی بار سر ی موضوعی به استاد شهیدم گفتم بچه درخواست دادند نشده دیگه منم پیش نرفتم گفت تو سهم خودتو انجام بده شاید واسه تو بشه.
حالا من به شما میگم.
مرضیه جون تو مملکت ما حق گرفتنیه نه دادنی
از خدا بخواه کمکت کنه خودتم پاشنه همتتو بکش
من این مسیرا رو رفتم که بهت میگم برو جای خواهر کوچکت:-*
دوست دارم
مراقب خودت باش التماس دعا

قربونت برم... چقدر دلم تنگ شده بود برا دلگرمیات، نصیحتتات...

چشم..

محتاجیم به دعا خواهر

سعیده جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام. شادی جون راست میگه. منم خیلی وقتا پستا رو می خونم ولی واقعا نمی دونم چه کامنتی بذارم.

سلام سعیده جوون.. خوبی؟

خوب منم همینطورم

امین دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:47 ق.ظ http://over.blogsky.com

سلام
خوبی مرضیه عزیز
آره درسته اونطور عکسها خصوصی میشه
پایان نامه , بسلامتی ایشالا

سلام آقا امین، الحمدالله خوبم... ممنون

عکس رو برداشت خداروشکر

تموم شد کارای پایان نامه، آخرین امضا رو هم گرفتم! حالا رفته تو بروکراسی.. ده روز طول میکشه پرونده رو بررسی کنن 15 روزم گواهی صادر کنن.. دلشون خوشه به این تشکیلاتشون

سعیده جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام.خوبی؟
چه خبر؟کار پیدا نشد؟

سلام سعیده عزیزم

ممنونم... ان شاءالله میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد