مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

نباید بهت بربخوره

میگن نباید بهت بر بخوره..  یه گوشت در باید باشه و گوش دیگت دروازه،  بهت گفتن پوست کلفت و بی غیرت و اینا اشکال نداره


گفتم باشه نباید بهم بر بخوره ...  

وقتی عزیز تربن کس زندگیم،  وقتی بهش زنگ زدم گفت بنال ببینم چی میگی..  گفتم عیب نداره نفهمیده چی گفته..  نباید بهم بر بخوره


امروز که رفتم بسیج مسجد برای پرسیدن در مورد یک کلاس،  دو بار که ازش پرسیدمو خودش زد به نفهمی بعد یکاره برگشت گفت برا نظافت اومدی؟  گفتم عیب نداره نباید بهم بربخوره،  ان شاالله این رفتارش برای اینکه من چادری و از جنس خودشون نیستم نیست. . 


کاش اول درست صحبت کردنو تذکر میدادن بعد بر نخوردنو 



+ اگه آدم چند سال پیش بوودم نه دیگه با اون عزیزترینم حرف میزدم نه دیگه مسجد میرفتم به همین راحتی

نظرات 7 + ارسال نظر
مرموز شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:29 ب.ظ

میگم کاملا مشخصه بهت بر نخورده ها

مهیار شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:33 ب.ظ http://www.shebederaz.blogsky.com

بر نخوره ها اما بعضی ها لیاقت چیزای بزرگ و ندارند خارج ظرفیتشونه

شادی یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:39 ب.ظ

هرکی اندازه شعورش دهن باز میکنه.
چاره ای نیست . باید بیخیال شد و بهمون برنخوره.
نادیده بگیر ازشون به بزرگواری خودت

دقیقا همینه که میگی.. اونم که حرفشونو زدن و رفتن... شاید اصلا یادشون نباشه که همچین حرفی زدن.. من نباید بارکینه به دوش بکشم

شادی یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:43 ب.ظ

ببین مرضیه
دلامون پیش هم بوده این چند لحظه هااا
من اینجا بودم ظاهرا و برات کامنت می ذاشتم . فورا رفتم وبلاگم دیدم توهم همزمان با من کامنت گذاشتی برام
این رو به فال نیک میگیرم

میگن دل به دل راه داره ها

یهویی دلم هواتو کرد.. گفتم بیام وبلاگت، نمیدونستم خودت اینجایی

سعیده پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ب.ظ http://tmesletanhayi.blogsky.com/

سلام.آره واقعا اصلا برنخورده

منم که چادری ام گاهی از دوستام که مثل من نیستن خیلی حرف ها میشنوم ولی کلا شخصیت من جوریه که حرف دیگران تا یک حدی اصلا برام مهم نیست.
بی خیالی طی کن آبجی

مینو جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام عزیز دلم.
خوبی مرضیه جونم؟
نبینم ناراحت باشی.
مرضیه جان به خودت حق بده ما انسانیم و انسان از نسیان میاد یعنی فراموشکار!
اگه اینجوری نبود خدای مهربون نمی گفت صد بار اگر توبه شکستی بازا
پس ناراحت نباش خدا با اون جبروتش مارو میبخشه پس خودمونم باید خودمونو ببخشیم و مسیر زندگی رو ادامه بدیم دوست خوبم.
خیلی دوستت دارم.
مراقب خودت باش.

شادی یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام مرضیه جان
خوبی گلم؟ خواستم لااقل حالت رو بپرسم.خوبی؟

سلام علیکم


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد