مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

بدن خود را میسازیم

*بلاخره طلسمو شکستم و رفتم بدن سازی ثبت نام کردم ، شصت هزار تومن ناقابل هم پیاده شدم ..وای فقط نمیدونم صدای اون آهنگ وحشتناک رو چه جوری باید تحمل کنم؟!  ملت اعصابشون از پولاده ماشاءالله...  

مربیم گفت باید صبحانه کامل پروتئینی بخوری ، مثلا هر روز یک تخم مرغ! فکر کنم آخر این دوره سکته کنم بمیرم از ازدیادی چربی خون

 

**یک کفش میخوام بخرم با یه پالتو ... باید نونوار کنیم دیگه ...  

 

***سوتی دادم امروز در حد المپیک .. این روزا حوصله حرف زدن ندارم به خاطر همین سعی میکنم خلاصه صحبت کنم ، داشتم روی دوغو میخوندم ببینم چی نوشته .. دوغ گاز دار رو خوندم گ... و.....ز  چند روز پیشم داشتم برای مامان روی یک بسته رو میخوندم که بازم سوتی دادم ، بدون کلسترول رو خوندم بدون کسترول ،  البته جالب اینجاست که خودمم حالیم نمیشه بعد از عکس العمل اطرافیان می فهمم چه شاهکاری زدم!  فکر کنم روخوانیمم ضعیف شده

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مینو چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام عزیزم
خوشحالم که سرحالی و بازم می نویسی.

سلام عزیز دل

می نویسم که سرحال شم

شادی چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ب.ظ

خیلی باحال بود.
خیلی ها از این سوتی ها دارن هاا.
مثلا تو جدول نوشته جواب های ،میخونه javabhaye

سوتی های من خیلی وحشتناکه ، من تازه دو موردشو که میشد گفت نوشتم! یه بار جلوی یکی از استادام سوتی دادم که هر وقت می بینمش از خجالت آب میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد