مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

:-)

امروز جمعه است


:-) 


امکان نداره گشنه ای بره بهشت زهرا و سیر برنگرده...  همه چی هست...  حلوا خرما آش انواع میوه و ساندویچ ..  دیروز لیمو شیرین خیر میکردن تا حالا ندیده بودم 


مامانم کیک یزدی خریده بود چیندیم تو سینی و من مامور پخش شدم..  سر یه قبری چند نفر ایستاده بودن و یه آقایی نشسته بود و گریه میکرد به تجربه برام ثابت شده کسی که تو حال خودشه سر مزار،  چیزی برنمیداره به خاطر همینم من فقط به ایستاده ها تعارف کردم میخواستم برم که یهو اون آقایی که سر قبر بود با حالت گریه گفت برای منم بردارید،  خندم گرفته بود با کلی زحممت خودمو کنترل کردم :-) 


امروز قرار بریم چندتا خونه ببینیم...  کاش داداش بزرگه هم بود...  امیدوارم هرچه زودتر کاراش جور بشه برگرده تهران،  فردا هم تولدشه



نظرات 2 + ارسال نظر
Erfanf50 جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ق.ظ http://erfanf50.blogsky.com

درود بر شما شما انتخاب شده اید شما به عنوان نویسنده برتر انتخاب شده اید لطفا به آدرس زیر بروید و در قسمت تماس با ما ایمیل و نام کاریتان را بزنید تا لینک عضویت برایتان ارسال شود.
آدرس ما:
WWW.F50DOWNLOAD.TK

شادی یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:01 ب.ظ

قبول باشه.
خوب حتما کلی گشنه بوده. انرژی مصرف کرده سر مزار هااا



شایدم کیک یزدی دوست داشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد