مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

کجا برم؟

خوبیه این بیکار بودن اینه که یه بهونه خوب داری برای همراهی نکردن خانواده...  این پدر و مادر من هر جا میرن من باید باهاشون باشم،  بعضی موقع ها آدم دوست داره برای خودش باشه اما وقتی زور میکنن دیگه راه فراری نیست مخصوصا مادر من که خیلی زود ناراحت میشه،  


حالا داستان از این قراره که مامانم با دوستاش میخواد بره بیرون فردا،  گیر داده که منم باید باهاشون برم! اصلا دوست ندارم 

نمیدونم چی شد یهو برگشتم گفتم فردا آزمون استخدامی دارم. .  مامانم کلا بیخیال من شد،  حالا مشکل اینجاست که فردا باید ساعت هفت صبح بلند شم از خونه بزنم بیرون...  حالا کجا برم؟   یه دوستم ندارم باهاش برم بیرون. ..  


میخوام بعد مدتها فردا برای خودم باشم برای خود خودم!  ساعت هفت صبح پنجشنبه کجا میشه رفت؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:49 ب.ظ

dost dashti mitonim ba ham bashim farda
age khasti behem email bezan
montazerama

خیلی ممنون از لطفتون، ترجیح با مادرم برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد