مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

همه چیز آمادس

بعد از ظهر بود که تصمیم گرفتم یه بسم الله درست حسابی بگمو شروع کنم،  موفق بشم یا نه مهم نیست این کارو برای تقویت اعتماد به نفسم انجام میدم.. 


خیلی وقته درس نخوندم واقعا برام نشستن و خوندن سخته،  پشت آدم که باد میخوره شروع دوباره سخت میشه.  گفتم بزار از یه درسی که دوست دارم شروع کنم،  مالیه شرکتی...  اما ، مباحث رو که دیدم دوباره خاطرات برام زنده شد،  به خودم اومدم دیدم اوه غرق گذشته ام.  باید بهش غلبه کنم من میتونم مطمئنم 



برام دعا کنید 

نظرات 2 + ارسال نظر
مرموز یکشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ق.ظ

دعوت شدم برای دفاع دوستم.. از یه طرف خوشحالم که دوستم میخواد دفاع کنه و از طرف دیگه میدونم کسی توی اون جلسه است که مدت ها تلاش کردم نبینمش
دلم میخواد نرم اما نمیشه دوستم ناراحت میشه

چرا الان که فکر میکردم همه چیز درست شده باید اینطور بشه.

خودتم خوب میدونی که بلاخره یک روز میدیدیش، نترس هیچ اتفاقی نمی افته

شادی یکشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام
ان شالله که موفق خواهی شد.
به خودت سخت نگیر اینم درست میشه. فقط خودت رو دست کم نگیر و اعتماد به نفست رو ببر بالا.

سلام، شادی جونم.. ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد