مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

خاطره مورد دار

الان عکس یکی از استادای دانشگاه رو دیدم تو وایبر،  چقدر پیر شده بود..  این استاد مارو با اینکه عضو هیئت علمی بوداز تو دانشگاه پرتاب کردن بیرون..  


متاسفانه ما اولین کسایی بودیم که باهاش کلاس داشتیم،  یه استاد نچسب با یک نگاه عجیب و حرفای عجیب تر..  

باهاش درس سیستم اطلاعاتی مدیریت داشتم،  یه روز جمعه بود دقیقا یادمه،  نزدیکای ظهر پای لپ تاپ بودم دیدم برام یه ایمیل اومده از طرف همین استاد،  بازش کردم یهو خشک شدم چشمام گرد شده بود نفسم به شماره افتاده بود رنگ و رومم عین گچ 

عکس یه خانوم لخت که داشت خرامان خرامان به سمت دریا میرفت!  استاد بالاش نوشته بود بیا به من بپیوند،  اصلا تجربه همچین چیزیو نداشتم!  تا دو ساعت گیج بودم بعد ازون همش با خودم فکر میکردم من چی کار کردم که این با خودش همچین فکری کرده که منم بله!  تازه تمام کاراش برام معنی پیدا کرد اون زل زدنا و خنده های چندش آور..  

دیگه سر کلاس نرفتم و درس رو حذف اضطراری کردم 


به هیچ کس موضوع رو نگفتم تا به امروز که اینجا مینویسم بعد از دو سال هم از دانشگاه انداختنش بیرون فکر کنم طعمه بدیش مثل من سکوت نکرده! 


یه استاد دیگه هم داشتیم خیلی پشت سرش حرف بود میگفتن ازش شکایتم شده اما ثابت نشده،  من که خودم هیچ وقت چیزی ازش ندیدم اما یه جمله اش که تو کلاس گفت همیشه تو ذهنمه!  دخترا یادتون باشه  تا عرضه ای نباشه تقاضایی نیست! 



نظرات 3 + ارسال نظر
سبزپوش چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:05 ب.ظ http://sabzpush.blogsky.com

کاش هیچ دختری سکوت نمیکرد.

بله حق با شماست

شادی چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:46 ب.ظ

عجب !
نمی دونم چرا باورش برام سخته.
مه اینکه به حرف شما شک دارم هاا . کلا باور اینکه یه استاد بخواد اینکارو بکنه . اونم بدون ترس از موقعیت اجتماعیش. عجیبه

این استاد کلا از عجایب بود، ما استاد داشتیم چند سال درس میداد اما هنوز جزو هییت علمی نشده بود اما این تا اومد عضو شد، با استادای دیگه هم روابط حسنه ای نداشت یادمه یه بار مدیر گروه بهم گفت معلوم نیست پارتی این کیه؟
جالب اینجاست وقتی من درسو حذف کردم دوازده نفر دیگه هم حذف کردند

من از این چیزا زیاد دیدم، بعضی هاشو که اصلا نمیشه گفت!! یادمه یه بار یکی از همین استادا یه جمله خیلی بدی رو بهم گفت که دلم میخواست زمین باز بشه من برم توش! تا چند وقت بچه ها برام دست گرفته بودن


نامردیه اگه از استادای با اخلاق نگم که خدا رو صد هزار مرتبه شکر تعدادشون کم نیست.. این مشکل دارها خیلی کمن اما متاسفانه هستند، دانشگاه دخترانه ما هم مزید بر علت

مامانم همیشه جمله خوبی میگه، میگه همیشه یادت باشه تحصیلات شعور نمیاره

آویشن چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ب.ظ http://dittany.blogsky.com

متاسفانه اینجور استادا تو دانشکده ی ما هم هست.قبل از اونا مسءول آموزشمون که تو جمع ازین رفتارا نشون میده.
همین ترم یه استاد اینجوری داشتیم بچه ها رفتن گزارش دادن ولی چون برادرش نماینده مجلس بود هنوزم داره کار میکنه.
کاش یکم بیشتر به حقوق دختران احترام میزاشتن.

بله واقعا جای تاسف داره آویشن جان، مثلا دانشگاه یه محیط علمیه

این استاد ما هم وقتی ریاست دانشگاه عوض شد انداختنش بیرون چون دیگه اثر پارتیش از بین رفته بود
کاش یه گزینش علمی اخلاقی و روانشناسی تو جذب اساتید وجود داشت تو دانشگاه ما که فقط بر اساس روابط دعوت به کار میشدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد