مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

دلداری، کاسکو، زانو

کلا وضعیت جالبیه،  یکی به من دلداری میده.،  دو دقیقه بعد من به یکی دیگه دلداری میدم.  شده قانون پایستگی انرژی،  از بین نمیره و از فردی به فرد دیگه منتقل میشه...  :-) 


بابا یه کاسکو آورده اگه مامان اکی بده میخرتش،  خیلی جالبه توی این بی پولیش میخواد این همه هزینه کنه چون میدونه مامان خیلی دوست داره...  خدا قسمت همه بکنه . .  تا حالا که حرف نزده فقط دو تا جیغ زد که من سه متر پریدم هوا،  مامان میگه اگه جیغ جیغو باشه میدیم بره 


امروز که رفتم باشگاه،  برای جلو پا گذاشتم رو بیست کیلو،  زانوم درد میکنه..  وقتی پامو دراز میکنم و وقتی راه میرم درد میگیره،  الان مجبور شدم زیرش بالش بزارم.  حواسم نبود پامو دراز کرده بودم یهو درد گرفت نزدیک بود جیغ بزنم! 



نظرات 1 + ارسال نظر
شادی چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام
اون قسمت دلداری دادن ها را خوب اومدی
تازه مگه به خرج مون میره؟ فک نکنم

سلام



شاید همین که فکر کنی به یه نفر داری میگی کافی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد