مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

حوصله نیست!

وقتی داری درس میخونی ولی ذهنت یه جای دیگس ، آخر کار یهو به خودت میای میبینی نتیجه دو ساعت نشستن پای کتاب شده این :  

 

 

 

میدونی چیه حوصله درس خوندن ندارم اصلا اصلا! 

====================================== 

+ دوستم گفت دفاعش برای شنبه ساعت 13 کنسل شده چون داور زنگ زده گفته نمیتونه بیاد و داداش مشاورشم فوت کرده ، حالا تحصیلات تکمیلی میگه مشکل خودته دفاع باید اون روز برگزار بشه!!!

 

++ امروز باشگاه ثبت نام کردم اما مربیم راضی نبود ازم! از قیافش فهمیدم ، مامانمم امشب گفت احساس میکنم خیلی لاغر شدی ، آخه اصلا میل به غذا ندارم خوب مگه دست خودمه!! 

 

+++ دیشب نصف شب از خواب بیدار شدم و دلم شروع کرد به شور زدن تا الان ، کلا روزای مسخره ای رو دارم میگذرونم 

 

++++ بچه که بودیم می دانستیم هر وفت گم شدیم باید سرجایمان بمانیم تا پیدایمان کنند!  

مدت هاست ایستاده ام... کسی مرا پیدا نمیکند!

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:07 ق.ظ

سلام خوبی مرموز جان
بیچاره دوستت .دلم.براش سوخت.
خوب یه فکر اساسی برا لاغر نشدنت باید بکنی.

سلام شادی جون، ممنون عزیزم خوبم الحمدالله

قوانین دانشگاه خشک و انعطاف ناپذیره، خوب حالا تاریخ دفاع عوض بشه چه اتفاقی می افته؟

بعضی ها میگن نفس بکشیمم چاق میشیم، ولی من نفس بکشم لاغر میشم... فکر کنم باید برم دکتر غدد

سیا سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:30 ق.ظ http://eshghemans.blogsky.com

به سلامتی عشقها ی یک طرفه که میدونن نمیشه

اما دست از تلاش بر نمی دارن...

دل نده به ادمها ...
تو که از خدایشان عاشق تر نیستی...

انها خدای خود را به نیمه نانی میفروشند...
تو را به نیمه شبی

زمانه به من آموخت که دست دادن معنای رفاقت نیست

,بوسیدن قول ماندن نیست وعشق

ورزیدن ضمانت تنها شدن نیست..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد