مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

و مکروا و مکرالله ...

هشت روز خودمو از اینجا محروم کردم ، وایبرمو پاک کردم .. که خیال بافی نکنم که درست عمل کنم .  ..میدونستم کار درستی نیست اما نمیتونستم بیخیال بشم، شش ماه بود که زمینه چینی میکردم که ببینمش . پنج سال بود که کنج ذهنم داشتمش. توی این دو ماه اخیر همش با خودم دعوا و کل کل. 

 

 

توی این سه روز چنان خورد توی برجکم، چنان حالم گرفته شد  از یک طرف ذوق داشتم که حال دلم گرفته شده بود از یک طرف ناراحت ، که بلاخره دلمه ، پودر شده بیچاره ... فکر کنم اولین نفریم که از دلشکستگیم بی نهایت خوشحالم 

 

امروز ساعت یک ، پایان تمام نقشه های و تمام زور و تلاشی بود که انجام دادم، وقتی خدا نخواد نمیشه، آسمون و زمینو به هم دوختم اما نشد ، حیله زدم اما یادم رفته بود که و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین**

 

به پاهای تاول  زدم و زخماش  از ماجراهای این سه روز ، به کوفتگی بدنم به خاطر این همه دوندگی در ظاهر برای رضای خدا و در باطن در جهت دل و به التماسها و اشکی که ریختم برای کار یکی دیگه  قسم الان دیگه به هیچی فکر نمی کنم ، امروز انقدر راحت خوابیدم که انگار شش سال بود که خواب نداشتم . حالم خوبه خیلی خوب .... باید ماجرای این سه روز رو بنویسم که هیچ وقت یادم نره ...   

 

 ========================================================

 پ: ترسم از افتادن پرده هاست ...  

 

پ2: انگار از خواب زمستونی اومدم بیرون ، باید بشینم دو دو تا کنم ببینم الان کجام  

 

پ3: همیشه از این بیدار شدن می ترسیدم، یک خیال دوست داشتنی که الان رفته و دیگه ندارمش ... جای خالیش توی ذهنم بزرگه خیلی بزرگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

** محقق ارجمند مرحوم نراقى در کتاب جامع السعادات مى نویسد:
مکرو نیرنگ از مهلکات بزرگ است ، زیرا آشکارترین صفت شیطان است و بیشترین سپاهیان او داراى این صفت مى باشند و گناه آن از گناه آزار رساندن به دیگران به صورت آشکار بیشتر است ، زیرا در آن حالت ، طرف مقابل با آگاهى از سوء قصد فرد مهاجم احتیاط مى کند و خود را در برابر او حفظ مى کند و چه بسا آزار او را دفع کند. اما فرد غافل ، احتیاط نمى کند زیرا گمان مى کند که این فریبکار حیله گر دوستدار و دلسوز اوست وبدین سان در لباس دوستى ومحبت در معرض آزار و نیرنگ او قرار مى گیرد.