مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

تجدید نظر

شنبه دفاع دوستم نسرین بود،  مهمونشم فقط من بودم یعنی کلا سه نفر من خودش و شوهرش.  بعد دفاع هم با هم رفتیم رستوران،  این اولین بار بود و اولین تجربم..  شوهر خیلی باحالی داشت،  وقتی خواستیم از هم خداحافظی کنیم نسرین منو بغل کرد و شروع کرد به گریه کردن. تجربه اینم نداشتم .  تا حالا کسی بهم نگفته بود که دلش برام تنگ میشه و تازه گریه هم بکنه..  


توی هفته گذشته دو نفر از دوستای خیلی قدیمیم سراغ احوالاتمو گرفتن،  که اصلا انتظارشو نداشتم.  یکیشون جمله ای بهم گفت منو زیرو رو کرد!   


باید یه تجدید نظر اساسی در مورد عقایدم داشته باشم!  همه بی وفا و دنبال سواری گرفتن از آدم نیستند




=====) =========

انقدر بدنم کوفتس،  انقدر کوفته که با چهار قدم راه رفتن کل عضلات پام میگیره،  من موندم این همه من میرم باشگاه اینطور کوفته نشدم که این چند روزه شدم.  


دیشب با مامان رفتیم بیرون من فلافل خوردم اونم اسنک. .  یک عالمه شامم داشتیما ولی خوب دو تایی هوس کرده بودیم دیگه. .  فلافل همونطور که از اسمش پیداست کمی باید تند باشه،  من نمیدونم چرا اغلب فلافلیهای محترم این موضوع رو فراموش میکنند! 


من ازاون نوادری هستم که اصلا با خرید کردن حال نمیکنم، از خرید عید هم متنفرم!  



نظرات 6 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:00 ب.ظ http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام..
هنوز کسی پیدا نشده که خودشو بشناسه اگه هست به منم بگید.عزیزم بابت نظری که گذاشته بودید بسیار سپاسگزارم خوشحال میشم بیشتر سر بزنی منم حتما سر میزنم..

سلام.. خوش آمدید لیلا جان.

به روی چشم

شادی سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام
کجایی تووو
دلم برات تنگ شده .عزیززززم
میام مفصل میخونمت دوباره

سلام عزیز دلم

همین دور و برها

دل منم برات تنگ شده دوست خوبم. اومدم وبلاگت اما چون حدود 99 درصد من با موبایل میام کامنت گذاشتن برام خیلی سخته ، من چند بار کامنت گذاشتم برات اما امان از دست این بلاگ اسکای و کد امنیتیش! نظرمو ثبت نکرد.

منم برای توضیح به زودی خدمت میرسم

شادی چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام
خوبی گلی ؟ خوندمت . این مدت چندین بار اومدم بهت سر زدم .ان شالله که دلت خوش و ایام به کام باشه.
خدمت از ماست . قدمتون رو چشمام.خوشحال میشم میبینمت هر بار عزیزم

سلام عزیزم.

مثل همیشه بهترین ها رو برات آرزو دارم شادی عزیزم. کلی از نظراتت انرژی میگیرم همیشه

بمب هیدروژنی پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:26 ب.ظ http://hydrogenbomb.blogsky.com/

آخ گفتی. فلافلهایی که تند نیستند منو سرخورده میکنند..

خیلی هم نادر نیستند کسانی که خرید عید دوست ندارند

وقتی تند نیست کتلت نخوده!

اصلاح میکنم نوادر نه اقلیت..

leyla جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ق.ظ http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام در مورد تجدید نظر تو عقایدمون بسیار صحیح می فرمایید..

فکر کنم اکثریتمون باید یه تجدید نظر اساسی رو رفتارمون داشته باشیم..موفق باشید

سلام

سعیده جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام. یه سوال!
چرا این قدر زود زود وبتو حذف می کنی؟

فلافل فقط فلافل جنوب

منم اصلا حوصله ی خرید ندارم. اصلا!

سلام عزیزم، سوالی پرسیدی که جوابی براش ندارم یه معلم داشتیم هر سوالی میپرسیدیم بلد نبود میگفت موضوع خوبیه برا تحقیق

من فلافل جنوب نخوردم دهنم آب افتاد

عین خودمی پس جالبه ولی، من فکر میکردم خودم فقط دوست ندارم خریدو ولی انگار نوادر اونایی اند که خریدو دوست دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد