مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

برنامت چیه؟

همین الان بابا ازم پرسید که برنامت برای آینده چیه ؟ 

 

خوب همیشه از این سوال فرار میکردم!! ولی الان بدجوری آچمز شدم. گفت دخترم من اصراری برای سرکار رفتنت ندارم. همین حرفش کلی آرامش بود برام 

 

گفتم دو راه دارم یا دکتری بخونم یا برم سرکار. آب پاکیم ریختم رو دستش گفتم نتونستم تصمیم بگیرم چون نه شرایط دکتری رفتن رو دارم ( به خاطر مقاله و درس خوندن و ..)، کارم که خودتون بهتر در جریانید.  

 

خدایا منو از این بلاتکلیفی نجات بده! چرا نمیتونم تصمیم بگیرم آخه.

 

================================ 

1 . مشکل پاک کردن چربی از توی آشپزخونه و هود و .. حل کردم! با پودر ماشین ظرفشویی ، خدایی معجزه میکنه. لازم نیست هی بسابی! فقط کافیه کمیشو با آب داغ حل کنی و بکشی روی اجرام مورد نظر و با یه دستمال خیس پاک کنی 

 

2. سرم خیلی خیلی خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی درد میکنه.  

 

3. دوست دارم خودم خودمو بغل کنم. نمیشه چرا ؟  

 

۴. امروز ناخواسته باعث کدورت بین دو نفر شدم الان عذرخواهی کردم و سعی کردم بینشون دوباره جوش بخوره امیدوارم همینطور بشه

نظرات 4 + ارسال نظر
زری شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:40 ب.ظ http://asemam-abri.blogsky.com

خوشبحالت اینقد حوصله و اعصاب داری که فکر درس خوندن هستی اونم برای دکتری...من تو گرفتن لیسانسشم موندم..تمیز کردن کار خوبیه تمیز کن جانم...خودتم میتونی بفل کنی کافیه احساس کنی بغل شدی اونم توسط خودت حس چیزی بس عجیب است لامصب

نه اتفاقا نه حوصله دارم نه اعصاب ، ولی بعضی موقع ها مجبوری. بهترین دوران زندگیم دوران کارشناسی بود ، یه همت کنی لیسانستو میگیری.

حس و دل به خواهیا کلا عجیبا موافقم

لیلا یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:47 ق.ظ http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام مرموز جون

دردتو نبینم..اگه کم می‌خوابی مشکل سردردت فقط با خوابیدن حل میشه

سلام لیلا جان، قربونت برم

نه عزیزم به خاطر ع.م است.

لیلا دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:37 ب.ظ http://leyla-taraghi.blogsky.com

تولد تولد تولدت مممممممممبااااارک

ممنونم عزیزم

شادی پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام بانو اسفند ماه
تولدت مبارک .هرچند دیر شد .امیدوارم تبریک رو پذیرا باشی.
بهترینها را برایت آرزومندم.
نزدیک به سال نو است و تولدت هم که فرا رسیده.امیدوارم به همممممه آرزوهای قشنگی که داری،امسال برسی

سلام عزیزم، ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد