مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

رجب..

شب اول ماه رجب....  التماس دعا 
نظرات 4 + ارسال نظر
شادی جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام مرموز جان خوبی خانم؟
اول از همه این چه کاریه آخه هر پست که میذاری میری کامنت دونی رو میبندی,نکنه دلت کتک میخواد...
بعدشم اینکه بعضی چیزا رو سربسته میگی . آدم نمی دونه در موردش کنجکاوی کنه یا نه.... بلا بدور خدای نکرده مریضی؟چه تزریقی؟

سلام شادی جونم، الحمدالله. شما خوبی؟ یکی هست میاد تو نظرات چرت و پرت میگه، دو نمونشو تایید کردم دیدی قبلا، والله منم که اعصابمو از سر راه نیاوردم ترجیح میدم به جای خوندن و تایید نکردن کلا نبینم...

آخه موضوعش خانومانه بود، گفتم شاید بی حیایی باشه نوشتنش... کلید واژه میدم رمز گشایی کن خودت : کیست تخمدان، آمپول پروژسترون، عادت ماهیانه یعنی کلشو توضیح دادم الان

شادی جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:10 ب.ظ

یادم رفت بگم ... اصن هولم کردی
ان شالله حاجتت رو بزودی میگیری و خدا دل خوشکلت رو راضی و شاد میکنه ...
التماس دعا

عزیزم آروم باش دو تا نفس عمیق بکش

ان شاءالله جفتمون حاجت رواشیم

محتاجم به دعا

زری شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:07 ب.ظ http://asemam-abri.blogsky.com/

امپول
یادمه بهش حساسیت داشتم جاش به اندازه کف دستم کبود شد
من با قرص پرو مشکل سیکلمو حل میکنم امپول لازم نیست

من با جوشونده حل میکردم همیشه اما این دفعه کیست خیلی بزرگ بود نشد، آمپولم که فعلا جواب نداده، فکر کنم باید برم قرص بگیرم

لیلا سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:19 ب.ظ http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام گلم..

محتاجیم به دعا..
تواین ماه عزیز هر چی خیر وخوبیه مال تو وبدیها ازت دور باشن الهی

سلام عزیزم، ممنونم... امیدوارم این ماه، ماه پر خیر برکتی برات باشه

راستی گفته بودم بهت که خیلی خوشحالم که برگشتی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد