مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

نوبت

دیروز بعد از ظهر دخترخاله مامان با شوهرش اومده بودن .  خیلی خسته بودم اولش اصلا از اتاقم نرفتم  بیرون،  حوصله هم نداشتم.  یه مدت که گذشت دیدم نه مثل اینکه  رفتنی نیستن.  لباس پوشیدم و رفتم بیرون.  مادر جان تا من رو دید،  شروع کرد به درد دل،  که این دختر یعنی من انقدر زحمت کشیده ، این همه درس خونده اما کار نمیتونه پیدا کنه...  همیشه از این مرحله میترسیدم!  این که مامان به هر کسی برسه بگه مرضیه بیکاره..  پیش خودم گفتم آخه مادر من،  برای چی به اینا میگی.. 

جالب جواب شوهر دختر خاله مامان جان بود که برگشت با یه نگاه و یه لبخند مسخره گفت نه باید بساط عروسی رو راه بندازیم! 

مردک بی خرد!  آخه میدونین چیه این خاندان جماعت که خودشونو خیلی خیلی مومن میدونن معتقدن زن باید بشینه خونه بچه بزاد!  همین پسر همین آقا،  یک بلایی سر زنش درآورد بعد عقد،  که زنش که تا قبل اون کارمند بود دیگه نره سر کار،  قبل عقدم که موش زبونشونو خورده،  با همه چی موافقت میکنن بعد عقد میزنن زیرش. حالا این که چرا مادر من میشینه برای همچین آدمی، در این مورد درد دل میکنه؟  الله اعلم! 


انقدر توی این مراسم دختر عمه جان،  به من گفتن دیگه نوبتی هم باشه نوبت توست.. .  والله الان فکر میکنم واقعا تو صفم..  اگه بفهمم این زن جماعت چه خیری دیدن از مرد جماعت که هی توصیه به ازدواج میکنن خیلی خوب میشه! 

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:46 ب.ظ http://leyla-taraghi.blogsky.com

دوباره سلام

می‌بینم که ناراحتی از حرف مردم.

این حرفا تمومی نداره.فکر سلامتیت باش که از همه چی مهمتره

حرص خوردن بدترین سمه برا سلامتی مخصوصا تیروئید
حرص نخور تا زود خوب شی

سلام . آخه حرص میدن آدمو دیگه

کار سختیه که حرص نخورم ولی سعیمو میکنم

آلبا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:11 ب.ظ http://analia66.mihanblog.com/

سلام عزیزم

خوبی؟

متاسفانه طرز فکر بعضیا اینطوریه

که زن باید تو خونه باشه و کار نکنه

خواستگاری برای دخترم اومد از همه لحاظ خوب بودتنها شرطی که داشت این بود که دخترم درسش رو ادامه نده

دخترم هم همون موقع جوابشون کرد

خیلی بهم برخورد یعنی اینقد درس خونده تا یکی پیدا بشه

شوهر کنه ....واقعا نمیدونم چرا طرز فکر بعضیا اینجوریه...

سلام آلبا جان، الحمدالله من خوبم. شما خوبید؟

زن هم حق داره توی زندگیش رشد کنه... به نظرم اینکه بخواد خانه دار باشه یا سر کار بره رو خودش باید تصمیم بگیره. امیدوارم همسری شایسته قسمت دخترتون بشه.

زری جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:22 ب.ظ

فلسفه داره جانم
یک روزگاری بود که اگه کسی میگفت (مرد) یعنی مرد... یه انسان به تمام معنا... حالا با همه کمبودها و...زن ها هر چند از دوران قدیم هم به حق خودشون جفا میکردن اما با تمام این فرهنگ سازی ها هنوز اند خم همون کوچه اند
مرموزی جونم تو خودتو ناراحت نکن الان اکثر ادمهای به قول خودت بی خرد همین نظرو دارن
این روزگار متفاوت بودن یعنی حرف اول تو هم متفاوت باش و بگو بیخیال

بله، آخه زری جونم وقتی میدونم طرف حرفاش رو بقیه تاثیر داره نمیتونم بیخیال باشم

سعیده جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:11 ب.ظ

نسل این تفکر کی میخواد قطع بشه خدا می دونه!

هیچ وقت

بانوی بهار دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ب.ظ

عزیزم ول کن این حرفا رو، ان شاءالله هر چی آرزو داری بهش برسی،آرزوی موفقیت دارم برات گلم

بعضی موقع ها الکی حساس میشم ، چشم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد