مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

دوباره عروسی

امروزم تموم شد. صبح که از خواب بیدار شدم کمی دلم درد میکرد دیگه دارم به این وضعیت عادت میکنم ، بعدم چندتا کارتون آوردم و کتاب و وسایل کمدمو جمع کردم. دیشب صابخونه تماس گرفت و گفت پولتون تقریبا آمادست، دیگه بعد چند ماه باید اسباب کشی کنیم اما بازم هنوز زمانش مشخص نیست ، فکر نکنم بابا تا پول رو کامل از صابخونه نگیره اجازه بده اسباب بکشیم. اگه بریم خونه جدید دیگه نمیتونم تا چند وقت بیام اینجا ، چون هم اینترنت نداره هم خونه تو نقطه کوره و موبایل آنتن نمیده تا با اینترنت خطم بیام ...  

 

صبحم دوستم که یه چند روزی پیداش نبود پیام داد که با شوهرش رفته بودن شمال ، اولین مسافرت دونفرشون. بعدشم گفت اون یکی دوستم که من باهاش به علت دروغگویی فراوان قطع رابطه کردم ، مصاحبه دکترا رفته دانشگاه علامه. منتظر عکس العمل من بود   خوب من عکس العملی نداشتم  

 

بعدازظهرم یکی از دوستای قدیمیم که حدود چهار سال پیش وقتی ازدواج کرد رابطمون قطع شد ، زنگ زد گفت چهارشنبه عروسیشه و من حتما باید برم حالا نمیدونم چی کار کنم. این همون دوستمه که گفتم همسر یک روحانی شده. ازش پرسیدم گفت خونه توی قم خریدن و عروسیشونم رقص آواز اینا نداره که کاملا هم قابل پیش بینی بود .

 

++ جمعه حالم بد شد ، بازم دل درد.. داداش منو برد بیمارستان.. دکتر سونوگراف گفت یک فروند کیست دیگس.. جالبه که دارم قرص میخورمو اینطور میشه!! لعنتی درد بدی داره که تا مچ پای آدم تیر میکشه . حالا از همه اینا گذشته ، قسمت جالبش اینجاست که همه فکر میکردن که داداش بزرگه شوهر منه  دکتر هم ازم پرسید حامله ام؟؟   

 

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:06 ب.ظ http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام عزیزم

بازم مریضی هیچی نیست گلم خوب میشی.

راستی گفتی یه جایی میری که آنتن نداره

به قول خواهرزادم که وقتی میگم آنتن ندارم میگه برو از مغازه بخر وقتی میگم از کدوم مغازه آدرس مغازه سر خیابونو میده خوب تو هم از یه جا آنتن بخر

سلام عزیزم، بله ان شاءالله همه مریضا بالاخص مریض منظور ( خودم) شفا بگیرند

ای جاااااانم، . خدا این خواهرزاده شیرینو برای شما حفظ کنه الهی خوب راست میگه دیگه

لیلا سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:28 ب.ظ http://leyla-taraghi.blogsky.com

راستی قالب جدید مبارک



زری سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:31 ب.ظ http://asemam-abri.blogsky.com/

چهار سال پیش دوستت شوهر کرده الان عروسیشه؟؟؟؟؟
بعدم مگه رابطت قط نشده پس چه دوستی چه کشکی؟؟؟ بیخیال بابا

من 17 سالگی کیست داشتم اما با قرض کتوکنازول خوب شد الان این کیست شما مگه چیه اینهمه سرسخته؟؟؟
بزن تو سرش تا جونش دراد والا

درست حساب کنی میشه سه سال حتما درگیر جهیزیه و اینا بوده به نظرم اقتضای متاهلیه.. دوستان که متاهل میشن بعضیاشون البته بی وفا میشن

من از دبیرستان کیست داشتم، هی میادو میره ولی الان نمیدونم چرا لعنتیا انقدر دردناک شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد