مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

چند خط تلگرافی

سلام.


با خودم قرار داشتم بعد از اولین روز کاری یعنی دوشنبه ، بیام بنویسم ولی نشد!

خوب روز دوشنبه که رفتم بعد از امضای قرار داد استخدامی ، رفتم به محل کار مربوط . مسئولم من رو برد پیش مدیرعامل و بهش معرفی کرد ما مستقیما زیر نظر مدیرعامل کار میکنیم و الان با من چهار نفریم و قراره یک نفر بهمون اضافه بشه. کارمون در مورد مخابرات و زیرساختهاست و من هیچی ازش سر در نمیارم. فعلا سیستم هم ندارم اتاقمون کوچیکه و این هفته رو کنار دست بچه ها نشستم و نگاه کردم که چی کار میکنن قراره که از این هفته بهم سیستم هم بدن. به نظرم کار سختی میاد! خوب منم که تا حالا کار نکردم و هیچ درکی از آی تی و تجهیزات مخابراتی ندارم! و یه کمی بیشتر از یک خورده داره بهم سخت میگذره.

روزام شده خاکستری مثل اون روزایی که تازه تو دوران راهنمایی دندونامو سیمی کرده بودم و به نظرم همه جا تاریک میومد.


============================================


-چرا انقدر هوا گرمه ؟؟؟


- این هفته فقط خوابیدم ، یعنی زندگیم شده: سرکار ، خواب . سرکار خواب ... 


- داداش بزرگه خونه نمیاد، کاش میومد ...


- دلم میخواد برم مسافرت


- فیلمای ماه رمضونشونم خیلی چرته


- دم رامبد جوان و خندوانه گرم ، خدارو شکر عقلشون رسید قبل افطار پخشش کنن و گرنه نمیدونم این ساعات طولانی قبل افطار رو چطور باید میگذروندم.


{[در گوشی ]:  کاش یه شوهر داشتم که بهم میگفت لازم نکرده بری سرکار! }


نظرات 8 + ارسال نظر
لولا پالوزا جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:12 ب.ظ http://promise.blog.ir

عیبی نداره یاد که گرفتی آسون میشه روزات دوباره روشن میشه :)

کلا هیچ گونه برنامه ی تلویزیونی من نمیبینم نه ماه عسل نه سریال نه خندوانه... :/

هی... روزهای روشنم را آرزوست....

منم نمیبینم میشنوم! اینم یه جور دیدنه دیگه... ولی خندوانه فرق داره، بهم اجازه میده چند دقیقه فکر نکنم
اصلا حرف ماه عسلو نزن... روح کش اسم مناسبتربه براش.

لولا پالوزا جان ممنونم که بهم سر زدی و خوندیم

گیل پیشی جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام دوست گلم. خوبین؟
چند روز که بگذره با کارتون بیشتر آشنا میشین و دیگه سخت نمیگذره.
واقعا هوا خیلی گرمه.
دوست گلم با این حرف درگوشی موافق نیستم.خونه نشینی خیلی سخته حتی اگه متاهل باشی.

سلام عزیزم. الحمدالله خوبم

امیدوارم این روزای آشناییم زودتر سپری شه

میدونی مشکل از اونجاست که تا وقتی بیکاری دلت میخواد بری سرکار و وقتی سرکاری میخوای بیکار باشی! دله دیگه نفهمه

همطاف یلنیز جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:03 ب.ظ http://lezzatekharid.blog.ir/

سلام سلام
.
منم کم تلویزیون تماشا می کنم... چه خوب پس خندوانه نصف شب نیست! یادم بمونه امروز تماشا کنم
منم با درگوشی ت موافقم (هرچند بیرون خونه شغلی ندارم)

علیکم السلام
خندوانه شده ساعت هفت و نیم.

اینجوری تقصیرا میفته گردن شوهر جان

لیلا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:00 ب.ظ

سلااااااااااام مرضیه جونم از اونجایی که قراربود روز اول کاریتو بنویسی و خبری ازت نشد فهمیدم که بهت سخت میگذره خب اول هر کاری سخته و به مرور برات عادی میشه

ان شاءالله که موفق و سربلند باشی عزیزم

در ضمن این حرف درگوشیت خیلی نامفهومه یعنی صدات واضح نیست نمی‌شنوم بلندتر بگو ..

سلام عزیزم، حدست درست بوده خواهر
ممنونم از لطفت
اصلا میدونی چیه؟ مامانم گفته خوب نیست تو جمع آدم درگوشی صحبت کنه

زری دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:19 ق.ظ

تو فیلمای ترکی یه دیالوگ هست که همیشه هست

(اینم میگذره) ه
همین دو کلمه براشون معجزه میکنه ... چون میگذرد می نیست

ممنونم زری جان از دلداریت
میگذره نمیمونه... اما!
اما اینکه چه جوری میگذره میشه کیفیت زندگیمون، اینکه تو چه راهی میگذره از همه مهمتره

زری سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:50 ب.ظ

کاملا حق با شماست مرموزی جونم


مهین سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:24 ب.ظ http://mahikocholo.mihanblog.com

یه سوال: این خندوانه دقیقا چه ساعتایی پخش میشه؟؟! من بعضی وقتا اتفاقی باهاش روبه رو میشم و نگاش میکنم.در طول روز چند بار پخش میشه؟؟؟

سلام عزیزم، دقیقا چه ساعتابی هستش رو نمیدونم، اما فکر کنم حدود سه یا چهار بار در رور تکرار میشه اینم به خاطر اینه که شبکه نسیم برنامه دیگه ای نداره! ساعت هفت و نیم رو که مطمئنم، ساعت دوازده شب هم نشون میده، ساعتای دقیقشو فهمیدم میگم

تحول پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:12 ب.ظ http://leyla-taraghi.blogsky.com

گویند که گرد مَه، ‌زمین می‌گردد
دور فلک و عرش برین می‌گردد

خورشید، جمال مجتبی را دیده است
حیران شده است و این چنین می‌گردد

سلام عزیزم :میلاد دومین اختر تابتاک آسمان ولایت مبارک

سلام.

بر شما هم مبارک..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد