مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

مزاحم

یه مزاحم پیدا کردم تو تلگرام...  تلگرام یه خاصیتی داره که افرادی که شماره تو رو دارن و خودت نداری وقتی عضو تلگرام میشن بهت خبر میده...  

این آقای مزاحم با اسمی مذهبی!! ( باید پرسید ازش از اسمی که داری خجالت نمیکشی؟)  روز اول که عضو شد برای من پیام اومد درحالیکه من اصلا نمیدونم کیه و شماره من بدبختو از کجا آورده..  بعدم شروع کرد به پیامهای طنز فرستادن من همون موقع بلاکش کردم. 

کل عکسای پروفایلمو هم مجبور شدم حذف کنم فکر اینکه عکسای شخصی من با حجاب کامل اونم؛  تو گوشیه یکی دیگه باشه اعصابمو به هم میریخت .  

بعد که دید بلاک شده اومد تو واتس اپ اونجا پیام میداد منم واتس اپو کلا آنیستال کردم!  الانم شروع کرده به زنگ زدن..  دوبار زنگ زد و حرف نزد منم چک کردم دیدم همونه به لیست بلاکهای گوشیم اضافش کردم

امروز که داشتم گوشیمو چک میکردم دیدم بازم تماس گرفته!! 


اصلا حوصله درگیری ذهنی رو ندارم..  نمیدونم بعضیا بیکارن بیمارن چه مشکلی دارن که برای حریم خصوصی دیگران احترام قائل نیستن.  اگه به خاطر سیستم اطلاع رسانی به جناب آقای رییس برای مرحصی گرفتن و غیره نبود تلگرامم رو آنیستال میکردمو خلاص. 


=============%=%%========%=%=%=%

گاهی وقتا فکر میکنم نمازی  ( بقیش سیو نشد..  اینترنت قطع شد پرید!  شاید نباید میگفتم!) 

نظرات 1 + ارسال نظر
گیل پیشی شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 ب.ظ

امان از مزاحم های اعصاب خرد کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد