مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

تار!

امروز صبح راننده سرویس پسرشو فرستاد جای خودش. فکر کن اول صبح آهنگ خارجی یا به قولی دوبس دوبس!  گوش کنی... اونم کی؟ من!  

یه خورده کارامو تونستم انجام بدم امروز.  اما حالا حالا مونده اگه فردا کارام تموم نشه مجبورم بیشتر بمونم چون چهارشنبه هم میخوام برم مرخصی..  ناراحت میشم از اینکه مدیر منو آدمم حساب نمیکنه یعنی هنوز منو جز نیروهای خودش نمیدونه با اینکه کلی تلاش میکنم،  چقدر سخته دیده نشدن! 


خودمو آدم قوی میدونستم تا قبل از امروز،  فکر میکردم عوض شدم اما امروز فهمیدم که همون آدمم..  صبح داشتم یه گزارش آماده میکردم یهو چشم راستم تار شد..  چند بار پلک زدم درست شد اما باز چند ثانیه بعد تکرار شد چشم چپمم که هنوز همون مدلیه..  ترسیدم خیلی ، اشک تو چشمام حلقه زد مجبور شدم بلند شم از واحد برم بیرون..  هی به خودم نهیب زدم چته..  چرا خودتو میبازی؟ آخه چیزی نشده..  برگشتم دوباره سرجام..  دیدم نه فایده نداره قلبم درد گرفته،  با اینکه دیشب قرصمو خورده بودم باز یکی دیگه خوردم.  سعی کردم بهش فکر نکنم اما مگه میشد؟  بلاخره چشمم ابزار کارمه..  یهو تار میشه نمیتونم ببینم.  نمیدونم چه اتفاقی افتاده تا الانم که اینجا مینویسم این مشکل باهامه. 


بعدازظهر هم که پسر راننده سرویس اومد دنبالمون،  تصادف کردیم..  زنه جلو یهو ترمز کرد ما هم خوردیم بهش..  یه خط کوچولو افتاد رو سپرش..  زنگ زد شوهرش اومد و پلیس اومد و کلی علاف شدیم..  یک میلیون میگفت خسارت دیدم!  پلیس که اومد انقدر جزئی بود که اصلا متوجه نشد!  واقعا بعضیا یه خورده انصاف ندارن


الانم تازه رسیدم خونه...  این حرفارو باید به یکی میگفتم!  ممنونم وبلاگ که هستی وگرنه من میترکیدم! 

نظرات 4 + ارسال نظر
آنی دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.activemind.blogsky.com

عزیز دلم خب برو دکتر
اینجوری که خیلی بده
:(


حوصله بیماری جدید رو ندارم ترجیح میدم ندونم

گیل پیشی سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام دوست گلم. خوبی؟
قطرۀ چشم و یا پماد چشمی مصرف میکنی؟ اینها باعث تار شدن کوتاه مدت میشن. تو بروشورش هم مینویسه. بعضی داروهای خواب آور هم باعث تار شدن میشه مثل شربت های سرفه مثل دیفن هیدرامین. ب
عضی وقتها، وقتی کم خونی زیاد باشه، آدم وقتی از جاش بلند میشه، چشمش سیاهی میره.
مثلا پماد چشمی، چربیه دیگه جلو چشمو میگیره آدم فک میکنه تار میشه.
حتما پیش دکتر برو تا نگرانیت رفع بشه. دکتر که میگه چیززیش نیست، ناخودآگاه نگرانی رفع میشه و خوب میشه.

سلام. نه هیچ پماد یا قطره ای مصرف نمیکنم
بعد از اون سردردی که داشتم اینطوری شد.. دکتر که نمیرم. امیدوارانه منتظرم خوب بشه اما فعلا خبری نیست

لیلا چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ق.ظ http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام عزیزم منم مث بقیه توصیه میکنم بری پیش یه دکتر که خیالت راحت بشه ان شاءالله که چیزی نیست ولی خب یه دکتر ببینه بد نیست

در ضمن عیدت مبارک ان شالله تو روزمیلاد آقا امام رضا(ع)حاجت روا بشی هم شما هم ما وهم همه حاجتمندا

عید شما هم مبارک.. ان شاءالله امام رئوف نظری کنند به حالا همه اونایی که ذکر کردید

گیل پیشی چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:02 ب.ظ

مرموز جان حتما برو دکتر. چشم عضو حساسیه. پشت گوش ننداز. همین که بگه مشکلی نیست و فکرت راحت بشه، یه دنیا ارزش داره.

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد