مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

شنبه 7 شهریور

;-) دیشب بین همه اون اضغاث احلام،  خوابی دیدم که معلوم بود مال من نیست...  فکر کنم یکی خوابشو جا گذاشته بود تو خواب من.  خوش به حالش. 


:-/ میدونی چی دوست دارم؟  اینکه یکی از پشت بزنه به شونم. .  برگردم به سمتش و اونم بگه چطوری رفیق؟ 


:-| کاش میشد تابلویی بزنم درگوشم بنویسم،  از پذیرفتن غیبت کردن شما معذورم!  حتی یک کلمه!  حتی اگه درد و دل باشه و حتی اگه تو فردی باشی که باید بهت احترام بزارم! 


:-/ میدونی مرموز جان!  این مهم نیست که دیگران چی دوست دارن مهم اینه که خدا چی دوست داره،  خیلی سادست اما خیلی سخته




نظرات 1 + ارسال نظر
گیل پیشی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام. خوبی؟
پستت مرموز بود. زیاد سردرنیاوردم.

سلام، ممنونم
مثل خودم بوده پس موضوع های متفاوت بود همیشه یک دو سه چهار میذاشتم این دفعه نوآوری به خرج دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد