مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

عینک

پنج شنبه هفته پیش با مامان رفتیم عینک خریدیم شد 420 هزار تومان ناقابل..  امروز هم رفتم گرفتمش به نظرم اصلا بهم نمیاد الانم به چشممه!  احساس سرگیجه دارم و به نظرم فواصل رو نمیتونم تشخیص بدم،  دوستم میگه طبیعیه چون عادت ندارم


به بابا نگفته بودم عینک خریدم تا امروز.. امروز صبح برام تو تلگرام پیام تبلیغی یه شرکتو فرستاد و گفت اینجا یه سر بزن: 



با سلام

66% تخفیف لنزهای طبی رنگی ، و رنگی ADORE ، برترین لنز رنگی سال 2014 اروپاباقیمت ویژه


لنزAVAIRA طبی بی رنگ 6 عدد 110/000 تومان

 ارسال رایگان

 

 اویرا ساخت بزرگترین کمپانی لنز در جهان کوپرویژن با عبور اکسیژن و آب رسانی بسیار بالا برای چشم

هر بسته لنز دارای برچسب اصالت و سلامت کالا می باشد. 

www.lensadore.com


تعیین نمره چشم با کامپیوتر توسط اپتومتریست با 70% تخفیف ( با تعیین وقت قبلی )



*******عرضه جدیدترین برندهای عینکهای طبی باقیمت ویژه و بسیار مناسب*******

*وتعداد1000عددفرم عینک <رایگان>



ولی خوب دیر گفته بود بعدشم اصلا من همچین جایی عینک نمیخرم اونم برای چشمام که انقدر بهش حساسم! 

امروز بعد ازظهر که عینکو دید پرسید چند خریدی؟  منم راستشو گفتم!  کلی غرغر کرده که بهت انداخته،  گولت زده،  سیصد و پنجاه سود کرده و از این حرفا! 

منم هیچی نگفتم،  ولی اینجا که میتونم بگم،  با پول خودم خریدم!  دلم خواسته حقوق یک ماهمو بدم عینک بخرم،  حداقل از ایم مطمئنم که به چشمام آسیبی نمیرسه چون عدسی خوبیه و فریمش استاندارده و به چشم مخصوصا بالا گوشم فشار نمیاره..  حالا یه مدت اینو هی باید بکوبه تو سر من! 

الانم مامان بیاد بفهمه من به بابا گفتم میگه چرا گفتی مگه اخلاقشو نمیدونی؟ 

سوالم اینه چرا دیگران باید طوری رفتار کنن که ما مجبور شیم بهشون دروغ بگیم؟  مطمئنا اگه من گفته بود صد تومن خریدم این مشکلات نبود! 

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل پیشی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:34 ب.ظ

خریدت مبارک باشه.
شاید چون عادت نکردی، فکر میکنی که بهت نمیاد.
فکر کنم کمی گرون داده.

مرسی، شاید همینطور باشه که میگی
در مورد گرونی هم بگم عقده شد برام اینطور خرید کردن!

محمد یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:37 ب.ظ

آره والا

خوشحالم حداقل یکی موافق بود

مریم بانو یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.rozhan313.blogsky.com

مبارکت باشه...
منم رو خرید بعضی چیزها حساسم...مثل کفش...
ولی به عینه یه موقع ها این کلاه سر گذاشتن ها رو میبینم...
جمعه رفته بودم جمعه بازار ،تمام این مغازه دارها میومدن اونجا جنس ها رو ارزون میخریدن...
به عینه دیدم رو تختی 100 هزار تومنه ، همون رو تختی رو پاساژ گلستان 220 گذاشته بودن..
کلا آدم باید حواسش جمع باشه...

سلام ممنونم:-)
معمولا پاساژ ها گرونترن چون اجاره هاشون بالاست میکشن رو اجناس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد