مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

خسته پر انرژی

سلام، نمیدونم چرا از صبح حالم خوبه  به قول معلما موضوع خوبیه برای تحقیق...  خیلی امروز کار کردما خیلی ولی الان با اینکه خستم اما روحیم هنوز انرژی داره!  کاش میشد همیشه اینطوری بودم

دیروز آخر وقت کاری یکی از همکارام از شدت فشار کار زد زیر گریه!  گریه میکردا!  دلم براش سوخت. 

امروز جناب مدیر یه نامه منو که فکر میکرد اشتباهه خط خطی کرد بعد فهمید نه درست بوده به همین خاطر به سرپرست گفت پیام عذرخواهیشو به من برسونه  ،  یکی از اتفاقهای نادر بود! 

امروز صبح اصلا نمیتونستم از خواب بیدار شم!  خوب من کلا از اون آدمام که صبح زود پاشدن برام خیلی سخته،  یعنی اگه شب ساعت هشتم بخوابم باز صبح برام سخته بیدار شدن...  ساعتمو گذاشتم از ساعت پنج هر یک ربع زنگ بزنه تا من بیدار شم که اصولا هم سه دفعه شو متوجه نمیشم و بار چهارم که زنگ میزنه تازه چشممو باز میکنم..  داشتم امروز فکر میکردم من تا کی باید برم سر کار؟  یعنی دیگه نمیتونم مثل دوران بی عاری بخوابم تا ده؟ 
 الان که آب و هوا داره عوض میشه..  صبح زود، هوای خنک،  چه حالی میده بعد پتو رو بکشی روی سرت و از سرما جمع کنی خودتو.  هیی. 

نظرات 2 + ارسال نظر
بیتا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:04 ب.ظ http://bita-70.3de.ir

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
6518

سلام

ممنونم

گیل پیشی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام. دوست گلم. خوبی؟
ایشالا همیشه همین طور شاد و با انرژی باشی.
گریه ؟! حتما خیلی نازک نارنجیه
مرموز جان به نظرم اینکه چندبار گوشی زنگ بخوره، بیشتر عذاب آوره. گوشی یا ساعت رو با فاصله از تخت خواب بذار تا برا خاموش کردنش مجبور باشی بلند بشی و صداشم کمی بلندتر بذار. اینطوری خوابت میپره. یه وقت خوابالو باشی، نخوری زمین ها. اصلا همون به روال خودت عمل کن.
مرموز جان چون میری سر کار، خواب سحرگاهی برات لذت بخشه، آدم وقتی بیکاره، بهش لذت نمیده!! یادمه وسط امتحانات با چنان لذتی به فیلم ها نگاه میکردم که الان اون لذت رو از دیدن فیلم ها ندارم.

سلام عزیزم ممنونم

نه اتفاقا خیلی دختر خوب و پرانرژیه اما کار ما متاسفانه خرکاری! و پر از استرسه ..
اون روش رو امتحان کردم قبلا جواب نمیده چون بلند میشم خاموش میکنم بعد دوباره میگیرم میخوابم!
شما هم که الان خودت به سلامتی مشغول به کار شدی ، تبریک میگم .. حالا دیگه لذت از دست دادن خواب سحرگاهی رو درک میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد