مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!
مرموز

مرموز

خودمم هنوز خودمو نشناختم!

پارازیت

صبح بلند شدم و آماده شدم بیام سرکار..  کلی دلمو صابون زدم که امروز کلی از این آب و هوا لذت میبرم..  لذت بردنم دو سه دقیقه بیشتر طول نکشید چون آقای همکار هم سرویسی اومد و با یک آب میوه که داد دستم،  شروع کرد به تحلیل و صحبت درباره ساختمون پاساژی که تازه ساخته شده...  کلی ایراد و این حرفا..  بعدم که سرویس اومد و نوبت اون یکی..  استغفرالله!  اون یکی خانوم هم سرویسی که دیگه خدای موج منفیه!  بهش پارکو نشون دادم میگم ببین چه بامزه این پارکو درست کردن میگه کجاش بامزس..  یه خورده سنگو و..  بعدم شروع کرد!  ایران داره به سمت زوال میره،  شهرداری اون زمینو بالا کشیده،  شرکت فلانه و...  


موج مثبتم بین این همه پارازیت سوخت! 


هوا تمیز شده و کوهها معلومن..  چقدر بزرگ و باعظمت هستند این کوهها..  امیدوارم امروز روز خوبی باشه..  دو دقیقه مونده به شروع ساعت کاری..  من رفتم! 


خدایا شکرت :-* 

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:15 ب.ظ http://http:/leyla-taraghi.blogsky.com

سلام مرموز جون امان از این آدمای منفی باید ازشون دوری کنیم

همیشه فکر میکردم آدم قوی هستم این انرژی منفیا داغونم کرده دیگه حس هیچ کاری ندارم فقط یه گوشه میشینمو به یاد دردای خودمو بقیه گریه میکنم

اونقدر تو وب دوستان چرخیدمو غم و دردارو خوندم روم اثر گذاشته که دیگه تحول بی تحول باید دوباره تجدید قوا کنم

خوشحالم سرحالی انرژی گرفتم همیشه شاد باشی گلم

مرسی لیلا جان، اما انقدر بهم انرژی منفی وارد شد که منم الان شدم کوه انرژی منفی

گیل پیشی جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:10 ب.ظ

ایشالا همیشه شاد باشی و دیگران رو هم شاد کنی.

مگه میزارن؟؟ بعضیا کوه انرژی منفین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد